Cum se adună peste 3 milioane de dolari pe internet cu un joc

Un joc online realizat de un studio american a reuşit să strângă peste 3 milioane de dolari din donaţiile de pe o platformă online de multifinanţare.  Americanii îşi propun, odată cu lansarea jocului, să recâștige fanii genului Massively Multiplayer Online Role-Playing Game (MMORPG). 

 
 

Jocul Ashes of Creation realizat de Intrepid Studios a reuşit să adune peste 3 milioane de dolari din donaţiile de pe Kickstarter, de patru ori mai mult decât îşi propuseseră iniţial. Aşteptat cu nerăbdare de fanii genului Massively Multiplayer Online Role-Playing Game (MMORPG), jocul este programat să apară la finalul lui 2018, conform datelor de pe pagina proiectului. 

Un joc MMORPG este capabil să suporte simultan mii de jucatori conectaţi între ei cu ajutorul internetului. Poate fi gratuit, cumparat o dată şi apoi gratuit sau bazat pe un abonament lunar.

 
 

Intrepid Studios doreşte să reinventeze genul MMORPG cu Ashes of Creation. Bazat pe Unreal Engine 4 (UE4) - cel mai recent motor grafic folosit in dezvoltarea jocurilor -, noul produs va fi o fantezie epică ce oferă o lume vastă, fără facţiuni şi fără microtranzacţii ce pot influenţa puterea şi evoluţia unui personaj. „Vom regândi totul, de la căile de luptă până la economiile ce îi vor defini şi conduce pe jucători. Toate schimbările şi alegerile din joc vor avea repercusiuni asupra lumii virtuale”, scrie în descrierea oferită de americani pe Kickstarter.

Proiectul nu va fi uşor, dar cu sprijinul financiar oferit de comunitatea MMORPG, Ashes of Creation are potenţialul de a reinventa genul acesta de jocuri. Pentru a se asigura că nu dă greş, studioul american a angajat mai mulţi veterani din domeniul  Massively Multiplayer Online (MMO), oameni care au lucrat în trecut la titluri importante, cum ar fi PlanetSide şi EverQuest.

Dacă va avea succes, Intrepid Studios poate scoate un profit extraordinar. Conform SuperData - un site care face analize pentru industria jocurilor online -, genul Massively multiplayer online (MMO) a adus câştiguri de 19,8 miliarde de dolari în 2016.

Sursa: kickstarter.com