Claudiu Zamfir

Fonduri UE POC 4.1.1 și 4.1.1 Bis: Anunțuri/comunicate mass-media pe StartupCafe, conform regulilor din ghidurile de finanțare. Modelul de comunicat

anunturi mass-media 411 411 bis.

Și beneficiarii fondurilor europene care se vor acorda prin Acțiunile POC 4.1.1 și 4.1.1 Bis vor avea obligația să publice în mass-media relevante două anunțuri, de începere și finalizare a proiectelor, conform reglementărilor din ghidurile solicitantului, iar StartupCafe.ro, site mass-media cu experiență de 7 ani în presa economică, oferă serviciul de publicare a acestor anunțuri.

Această obligație apare în ghidurile solicitantului.

Astfel, Anexa 3 la contractul de finanțare, conform Ghidului solicitantului pentru Acțiunea 4.1.1 (și 4.1.1 Bis), prevede, la punctul 1 al secțiunii „Măsurile de informare, comunicare și publicitate”:

  • „La începutul şi la finalizarea unui program/ proiect finanţat prin Programul Operaţional Competitivitate, vor fi publicate în mass-media (inclusiv media online) și pe site-ul instituției/ întreprinderii (dacă există un astfel de site) anunţuri sau comunicate de presă.  
  • Beneficiarii finanţărilor vor face dovada apariţiei comunicatelor (ştirilor rezultate) sau anunţurilor în mass-media relevante pentru program/ proiect la prima cerere de rambursare depusă pentru anunţul de început al proiectului şi la cererea de rambursare finală pentru anunţul de finalizare al proiectului
  • Dovada apariţiei comunicatelor/ anunţurilor/ ştirilor rezultate se face cu fotocopii, print screen, fotografii, exemplare originale ale materialelor tipărite şamd”.

Anunțurile mass-media, cheltuieli eligibile în proiecte

Anunțurile/comunicatele de presă sunt obligatorii, dar pot fi suportate din granturile de câte 50.000-500.000 de euro, acordate prin proiect, fiind cheltuieli eligibile.

Ghidul solicitantului 4.1.1 prevede, la punctul 2.3 „Încadrarea cheltuielilor”:

e) Cheltuieli cu activitățile obligatorii de publicitate și informare aferente proiectului - sunt eligibile în conformitate cu prevederile contractului de finanţare, în limita a 5.000 lei fără TVA (...)”.

Pe StartupCafe.ro prețul publicării unui anunț/comunicat de presă în cadrul proiectelor europene este de 150 de euro (fără TVA).

Discount:

  •     La 5 anunțuri, prețul este de 625 EUR (fără TVA) în total.
  •     La 10 anunțuri, prețul este de 1000 EUR (fără TVA) în total.

Cum se face anunțul mass-media în proiectele europene 4.1.1 și 4.1.1 Bis. Model de comunicat de presă

Conform ghidurilor solicitantului pentru POC 4.1.1 și 4.1.1 Bis, următoarele sunt informaţii şi elemente grafice obligatorii pentru un comunicat de presă (anunţ de presă):

  1. Sigla Uniunii Europene (în stânga sus);
  2. Sigla Guvernului României va fi plasată la mijloc, sus;
  3. Sigla Instrumentelor Structurale în România va fi plasată în colţul din dreapta sus.
  4. Menţiunea „Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020”.

De asemenea, comunicatele de presă vor conţine, conform ghidului de finanțare:

  • Valoarea proiectului (evidenţiind suma finanţării primite din Programul Operaţional Competitivitate),
  • Titlul proiectului/ investiţiei,
  • Beneficiarul,
  • Rezultatele prevăzute/ obţinute.

Notă: În cazul în care există, sigla proiectului/ beneficiarului va fi aşezată conform indicațiilor din Manualul de Identitate Vizuală pentru Instrumente Structurale 2014-2020 în România, secţiunea - Reguli generale de identitate vizuală.

Conform Manualului de Identitate Vizuală, informațiile şi elementele grafice obligatorii pentru un anunț/ comunicat de presă sunt:

  • 1. setul obligatoriu de însemne grafice compus din emblema UE, sigla Guvernului României  şi sigla Instrumentelor Structurale în România, poziţionate conform regulilor din secţiunea Sigle şi poziţionarea acestora;
  • 2. data, în partea de sus dreapta;
  • 3. titlul, în partea de sus, la mijloc;

iar în corpul anunțului sau comunicatului de presă:

  • 4. numele beneficiarului proiectului;
  • 5. care este scopul/ obiectivul general al proiectului;
  • 6. care sunt rezultatele așteptate/ finale în urma implementării proiectului;
  • 7. valoarea totală a proiectului, așa cum apare în contractul/ decizia de finanțare, precum și valoarea cofinanțării UE;
  • 8. data începerii și data finalizării proiectului;
  • 9. codul MySMIS/ codul proiectului;
  • 10. fraza „Proiect cofinanţat din Fondul ... prin Programul Operaţional ...”;
  • 11. datele de contact ale beneficiarului ca entitate juridică în partea de jos a documentului (website, email, telefon, fax, adresă etc. după caz, în funcţie de modalitatea prin care acesta doreşte să fie contactat).

Model de anunț/comunicat de presă Acțiunea POC 4.1.1 și 4.1.1 Bis:

Pentru realizarea, transmiterea și publicarea comunicatelor de presă din proiectele de la Acțiunea POC 4.1.1 și 4.1.1 Bis puteți utiliza ACEST MODEL de anunț, înlocuind cele necesare, de la caz la caz.

Puteți descărca și de AICI modelul de comunicat de presă în format PDF, pentru proiecte.

Cum se publică și cât costă un anunț/comunicat de presă pe StartupCafe

Pentru publicare anunțuri/comunicate pe StartupCafe.ro trimiteți solicitare pe adresa de e-mail:

contact@smilemedia.ro

În acel e-mail lăsați datele dumneavoastră de contact, iar colegii noștri de la Departamentul de Marketing și Vânzări vă vor îndruma mai departe pentru realizarea pașilor necesari.

Prețul publicării pe StartupCafe.ro a unui anunț/comunicat de presă în cadrul proiectelor europene (inclusiv pentru Acțiunea POC 4.1.1. și 4.1.1 Bis) este de 150 de euro (fără TVA).

Discount:

  • La 5 anunțuri, prețul este de 625 EUR (fără TVA) în total.
  • La 10 anunțuri, prețul este de 1000 EUR (fără TVA) în total.

IMPORTANT: Conținutul și elemente grafice pentru identitatea vizuală cerute de regulamente, la publicarea anunțurilor/comunicatelor de presă, vor fi furnizate de beneficiar.

Anunțurile/comunicatele de presă vor fi marcate, în titlu, cu [P] și vor fi afișate public astfel:

  •     integral, pe o pagină individuală (de articol), din secțiunea Anunțuri Proiecte Europene
  •     într-un modul simplificat, cu titlu și imagine, pe pagina secțiunii Anunțuri Proiecte Europene.

Ce cuprinde serviciul StartupCafe de publicare a comunicatelor pentru Măsura 2:

  •     Publicarea comunicatului de presă pe site-ul mass-media StartupCafe.ro, în secțiunea Anunțuri: proiecte europene din bara de meniu a site-ului.
  •     Comunicatul apare minimum 24 de ore și pe pagina principală (home page) a StartupCafe.ro.
  •     Textul va conține și un link do-follow către site-ul beneficiarului (dacă are site propriu).
  •     Dacă beneficiarul are un logo, acesta va fi afișat ca ilustrație la articol (alături de elementele de identitate vizuală obligatorii, din programul de finanțare).
  •     Astfel, brandul beneficiarului va fi expus pe o publicație cu profil antreprenorial care, în anul 2021, a avut 4 milioane de utilizatori (conform Google Analytics).
  •     În plus, comunicatul va fi distribuit și pe pagina de Facebook a StartupCafe.ro, o comunitate antreprenorială de aproape  60.000 de urmăritori.
Parallax

Vizualizari
18985
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri