Smile Media
Industria asigurărilor de viață a cunoscut în ultimii ani o nouă abordare a consultantului financiar: CONSULTANTUL-ANTREPRENOR, o alegere profesională ce poate oferi românilor acces la venituri considerabile, un mediu de lucru activ, flexibil, dinamic, plin de provocări. Acest nou concept și schimbarea de paradigmă oferă o percepție cu totul nouă asupra activității din domeniului asigurărilor de viață, aceea de business propriu, ce impulsionează spiritul antreprenorial și angrenează toate atributele antreprenorului modern, pe primul loc fiind pasiunea pentru ceea ce face.
Într-o piață dinamică și extrem de competitivă, marii jucători din domeniul asigurărilor au devenit parteneri cu relevanță majoră pentru toate segmentele de vârstă a consultanților, inclusiv pentru generațiile tinere, orientate către schimbare, inovare, rapiditate, tehnologie, cu încredere de sine sporită, orientate către obiective, creative.
Industria asigurărilor de viață a ținut pasul cu aceste cerințe și a spus da schimbării de paradigmă. Programele accelerate de creștere a viitorilor manageri, facilitarea accesului la învățare experențială și la un potențial nelimitat al remunerației, dezoltarea conceptului de consultant-antreprenor sunt doar câteva din subiectele discuției cu Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life, una dintre cele mai importante companii de asigurări de viață și pensii din România.
Întâlnirea online s-a încheiat.
Conform studiilor noastre, incepem sa constientizam din ce in ce mai mult nevoia unei asigurari de viata pentru a ne proteja pe noi si pe cei dragi. Unul dintre studiile realizate anul trecut pe un esantion national relevant ne arata ca pe lista de prioritati a respondentilor se afla protectia individuala si a familiei, protectia impotriva cheltuielilor neasteptate si confortul personal.
Din acelasi studiu, a reiesit faptul ca 87% din respondenti cauta o asigurare de viata care sa le faca traiul mai usor.
Prin urmare, conform studiilor derulate si al trendului ascendent al pietei, credem in potentialul de dezvoltare al acestei meserii in Romania.
Prin prisma experientei noastre, fiecare dintre ei discuta zilnic cu pana la 10 clienti, prospecti si clienti existenti pentru care ofera service. Pot avea in medie 2-3 intalniri de consultanta. Deci rolul acestora este de a-si crea un portofoliu activ de clienti, de a-l dezvolta oferind servicii cu un grad inalt de profesionalism. Asta inseamna pregatire, training, invatare continua, pentru ca fiecare intalnire cu fiecare client este importanta.
Compania sustine activitatea fiecarui agent prin oferirea de acces la programe de training, de dezvoltare de competente specifice si orientare intr-o astfel de meserie.
Fiind un business propriu, activitatea agentului presupune prospectarea pietei, analiza nevoilor financiare ale clientilor astfel incat impreuna sa stabileasca cea mai buna solutie pentru acestia, precum si mentinerea unei relatii de lunga durata cu clientii din portofoliul propriu.
Daca vrem sa facem o paralela, intalnirea clientului cu un consultant este similara cu o vizita la doctor. In ambele cazuri este importanta identificarea nevoilor pentru a gasi solutia optima personalizata pentru fiecare caz in parte.
Conceptul de consultant-antreprenor ofera oportunitatea de a demara un business propriu, insa fara asumarea partii riscante a unei afaceri si fara investitia de inceput. Acestea sunt sustinute de catre companie, iar in plus fiecare nou consultant beneficiaza de suport in perioada de selectie, recrutare si pregatire, pana la momentul la care cunostintele dobandite sunt suficiente pentru a desfasura o activitate independenta.
La fel ca in orice alt business, activitatea consultantului trebuie privita in ansamblu. Rezultatele dintr-o luna reflecta activitatea din lunile anterioare. Astfel, daca intr-o luna nu poti aloca acelasi nivel de implicare in afacere, rezultatele vor fi bune pentru ca portofoliul de clienti existenti si prospecti va continua sa sustina financiar activitatea.
Activitatea consultantului este reglementata de Legea 32/2000 privind intermediarii in asigurari. Pe scurt, un consultant de asigurare trebuie sa indeplineasca cerinte de pregatire profesionala specializata si sa fie inregistrat in registrul intermediarilor tinut de ASF.
Pentru mai multe detalii, va rog sa nu ezitati sa ne contactati pe website-ul nostru www.metropolitanlife.ro sau pe mine oricand la adresa carmina.dragomir@metropolitanlife.ro. Puteți, de asemenea, sa ma contactati direct folosind butonul de contact din profilul de specialist de pe StartupCafe.ro.
Anul trecut am fost la Metropolitan Life pentru rezolvarea documentelor necesare restituirii pensiei private. Cu aceasta ocazie, știind ca firma se ocupa și cu asigurările de viata, am solicitat consultantului informații în legătură cu aceste servicii. Nu am reușit sa aflu ceea ce ma interesa și am fost trimis la un alt sediu. Întrebarea mea este de ce nu exista o colaborare mai buna între departamente (erau bune și niște simple pliante) și totodată as vrea sa știu care sunt condițiile la momentul de fata pentru o asigurare de viata având în vedere ca am vârsta de 53 de ani?
Noi, cei de la Metropolitan Life, consideram ca fiecare oferta de asigurare trebuie personalizata. De aceea este important sa va intalniti cu un consultant care, in urma unei analize de identificare a nevoilor, sa va recomande produsul potrivit pentru dumneavoastra. In ceea ce priveste varsta, produsele noastre se adreseaza clientilor cu varsta pana la 65 de ani, la semnarea politei.
Va rugam sa ne contactati pentru o oferta personalizata pe www.metropolitanlife.ro sau la adresa de e-mail client@metropolitanlife.ro