Denisa Crăciun

Un startup românesc, care activează în domeniul produselor cosmetice, se extinde în Ungaria

Thumbnail

Un startup fondat în 2017, în România, care activează în domeniul produselor cosmetice profesionale, se extinde în Ungaria și deschide un concept store la Budapesta, dar va funcționa și online prin activarea platformei sale de e-commerce.

Xpert Beauty este o companie ce deține în prezent 15 magazine proprii la nivel național, unul în Bulgaria și, de la începutul lunii februarie, noul spațiu de retail din capitala Ungariei și activează, de asemenea, prin platforma online și prin rețeaua de parteneri de pe piața locală.

Decizia dezvoltării pe piața ungară face parte din strategia companiei pe termen lung de conturare a unui business regional în Europa de Est. Prima etapă a fost parcursă acum un an, prin extinderea prezenței în Bulgaria, pe același model omni-channel - magazinul fizic din Sofia, precum și magazinul online dedicat, a transmis, luni, startup-ul, într-un comunicat către StartupCafe.ro.

„Planurile noastre continuă cu o misiune mult mai importantă – de a duce și  la nivel regional modelul nostru omni-channel care abordează unitar consumatorul și de-abia de acum putem spune că începe aventura noastră. Ungaria ne-a dat perspectiva despre cât de provocator este drumul, prin diferențele de consum, construcție greenfield, legislație și multe alte aspecte, însă privesc cu încredere că este o direcție corectă, iar abordarea noastră, care accentuează digitalizarea și urmărirea atentă a tendințelor, va face diferența chiar și într-o piață avansată și competitivă”, spune Răzvan Afenduli, Managing Partner Xpert Beauty.

Xpert Beauty a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8 milioane euro în 2020, în creștere cu 119% comparativ cu anul anterior, susține compania.

Compania și-a menținut trend-ul ascendent și în 2021, cu o creștere de 40% față de 2020, iar pentru 2022, planifică să direcționeze resursele pentru continuarea dezvoltării platformelor de e-commerce, pentru extinderea prezenței fizice, pentru dezvoltarea echipei, a modelului de customer care, a parteneriatelor B2B, dar și pentru mărirea portfofoliului de produse și brand-uri.

Parallax

Vizualizari
447
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri