Claudiu Zamfir

Producător român de etichete, cumpărat integral de un mare grup german

Cristian Dobrota romprix

Producătorul român de etichete autoadezive Romprix Exim, deținut de Cristian Dobrotă și Pierpaolo Filippi, urmează să fie cumpărat integral de germanii de la All4Labels Global Packaging Group, una dintre cele mai mari companii de profil din lume.

Tranzacția este condiționată de avizul Consiliului Concurenței.

Compania germană All4Labels este prezentă deja în România, printr-o tipografie situată la Ariceștii Rahtivani, lângă Ploiești, județul Prahova. Preluând tipografia Romprix din comuna Pantelimon, județul Ilfov, germanii spun că vor „deveni liderul producătorilor de etichete autoadezive din România”, profitând de apropierea de București.

„Acest parteneriat ne va permite să ne consolidăm cresterea influentei în Europa de Est”, a declarat Adrian Tippenhauer, CEO All4Labels, într-un comunicat de presă.

În urma achiziției convenite deja de miercuri, All4Labels va avea 320 de angajați în România.

Înainte de vânzare, Cristian Dobrotă deține 80% din Romprix, iar asociatul său, Pierpaolo Filippi, restul de 20%.

Dobrotă, care este directorul general al Romprix, va continua să conducă afacerea și în cadrul All4Labels.

Romprix a căutat un partener internațional care să ne susțină dezvoltarea nu doar în România, ci și la nivel internațional, permițându-ne astfel să creștem împreună cu clienții noștri atât la nivel local, cât și dincolo de piața regională – cu All4Labels avem compatibilitatea și partenerul perfect pentru a face acest lucru. Ceea ce apreciem foarte mult la All4Labels este mentalitatea, cultura și strategia lor de a lucra ca o singură echipă globală, pentru a contesta status quo-ul din industria ambalajelor. Apreciem în mod clar concentrarea grupului pe soluții de ambalare digitale, inovatoare și durabile” - a spus antreprenorul român.

Cu sediul central la Hamburg, All4Labels Group este un producător major de etichete autoadezive, cu circa 3.000 de angajați la nivel mondial. Compania este controlată de fondul de investiții german Triton.

În România, compania germană deține, din anul 2015, o tipografie în satul Ariceștii Rahtivani, lângă Ploiești. În anul 2021, firma românească a nemților, All4Labels România SRL, a făcut o cifră de afaceri de 120,8 milioane de lei, dar a ieșit pe pierderi, cu 889.000 de lei. Firma a avut în anul 2021 un număr mediu de 89 de angajați.

De partea cealaltă, Romprix Exim SRL avea în anul 2021 mai mulți salariați, 244. Compania românească a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 123 de milioane de lei și cu profit de 7,5 milioane de lei. Firma ilfoveană mai are, pe lângă tipografia din Pantelimon, 12 puncte de lucru în toată țara. Pe lângă afacerea de producție de etichete pentru firme, Romprix are și un magazin online de imprimante de birou și industriale.

Parallax

Vizualizari
3685
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri