Smile Media

[P] Cel mai important aspect pentru continuarea activității: Oamenii și Experiența lor

Thumbnail

Thumbnail

“Pe măsură ce pandemia COVID-19 se răspândește în lume, cu toții încercăm să ne adaptăm unei situații mereu schimbătoare. Școlile s-au închis, activitățile s-au suspendat, iar autoizolarea a devenit măsura recomandată sau chiar impusă. În această  situație, a devenit dificil să ne continuăm activitatea, deși este absolut necesară pentru societate. Să continuăm să lucrăm „ca  înainte” nu mai este posibil. Trebuie să fim pregătiți să lucrăm de oriunde putem și oricum putem, urmând exemplul organizațiilor de  toate dimensiunile și din toate sectoarele care continuă să funcționeze. În zilele ce urmează, vom discuta despre modurile în care  tehnologia poate sprijini organizațiile să țină pasul cu schimbările, având în primul rând grijă de cele mai valoroase resurse –  de oameni, de experiența lor și de cunoștințele lor acumulate.” 

 Ivo Sladoljev, Manager Regional Senior, Europa Centrală

 

Acum ne confruntăm cu o pandemie globală, care face companiile și organizațiile să-și regândească strategiile privind continuarea activității. Trebuie să privim continuarea activității dintr-o perspectivă de ansamblu, nu doar din punctul de vedere al salvării datelor.  

Natura schimbătoare a muncii

Într-un sondaj recent realizat de Zapier, 95% dintre angajații care lucrează în birouri au spus că ar prefera să lucreze de la distanță, iar 74% ar fi bucuroși să-și schimbe jobul doar ca să poate tele-munci.

Cheia muncii de la distanță este ca lucrătorul să aibă la dispoziție tot ce are nevoie. Nimănui nu-i place când fișierele, uneltele, sistemele sau birocrația devin obstacole în calea progresului. În vremuri „normale”, unele dintre aceste obstacole pot fi depășite dacă, să zicem, în timpul unei discuții informale la birou afli despre o modalitate de a scurta sau eficientiza procedura. Dar în situația muncii de la distanță, nu mai există conversațiile spontane dintre colegi. Lipsa acestor interacțiuni trebuie suplinită de către companie prin centralizarea și uniformizarea tuturor resurselor necesare pentru a face lucrurile să meargă.

VMware Workspace ONE Intelligent Hub este singurul instrument pentru controlul securității și al experienței de care vei avea vreodată nevoie. Îți permite să accesezi tot conținutul și toate aplicațiile. Tot de aici se poate seta și un Asistent Digital / Chatbot cu rolul de a spori productivitatea angajaților. Hub mai oferă și asistență de la distanță, ceea ce le permite echipelor din centrul de control să vadă în timp real ceea ce văd și angajații și să-i ajute pe aceștia să depășească orice provocare și să devină mai eficienți.

VMware@Home- Înregistrează-te acum pentru a accesa gratuit webinarele VMware@Home - o serie de sesiuni tehnice dedicate specialiștilor IT care caută soluții inovatoare în procesul de transformare digitală.

Null

 

Continuarea activității este efortul întregii echipe

Cercetările realizate de VMware și Vanson Bourne arată că este nevoie ca departamentele de HR și IT să colaboreze ca și când sunt o singură echipă pentru ca inițiativele de transformare digitală să funcționeze. R&D (Research&Development) nu mai este doar un departament. Inovația trebuie să se afle la temelia organizației.

Continuarea activității include pe TOATĂ LUMEA!

Un lucru pe care îl amintesc adesea companiilor este că 80% din forța de muncă globală nu lucrează în spatele unui birou. Din această cauză, planurile privind continuarea activității trebuie să includă modalități de sprijinire a lucrătorilor din afara birourilor, care să-i ajute și pe aceștia să-și eficientizeze timpul. Atunci când companiile reduc echipele, au nevoie de servicii de automatizare, pe care fluxurile mobile Workspace ONE și chatbotul AVA le pot oferi. Asta presupune ca asistența de la distanță pentru dispozitive să se realizeze prin intermediul unor angajați de tipul celor din call center, care să îi ghideze în timp real pe lucrătorii din teren cum să se descurce cu o nouă aplicație sau cu un nou sistem.

Traversarea perioadelor dificile presupune transformări în gândire și trecerea de urgență la soluții de business mai eficiente și mai moderne, bazate pe experiență. Această tranziție trebuie să se realizeze în mod ferm și fără ezitare.

 

Parallax

Vizualizari
802
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 363
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri