Denisa Crăciun

Finanțare de 250.000 Euro pentru un startup românesc de soluții pentru comerțul online

Thumbnail

Un startup fondat de un antreprenor român, cu soluții de automatizare pentru comerțul online, a obținut o finanțare de 250.000 de euro pentru dezvoltarea de noi funcționalități, susținerea unei campanii de testare gratuită pe o perioadă de trei luni și pentru rebranding.

Ecap, startup fondat de Adrian Sfichi, a primit o investiție de 250.000 de euro de la Top Strong, companie din domeniul produselor pentru uz caznic, grădinărit etc,  conform unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

Cei doi co-fondatori ai TopStrong – Adrian Gafița și Andrei Mititiuc - au testat soluția startup-ului românesc în cadrul companiei lor, în ultimii 4 ani.

„Am încercat în acest an, în care ne-am concentrat pe dezvoltarea ofertei, să acoperim toate nevoile din piață pe zona de e-commerce automation, asta pentru că primeam din partea clienților noștri diverse solicitări prin care înțelegeam că sunt încă multe părți neacoperite.

 De exemplu, ni s-a cerut să includem în platformă o funcționalitate care să permită actualizarea prețurilor din marketplace-uri în funcție de concurență.

Am avut în vedere și să păstrăm soluția GDPR-guaranteed, astfel încât integrările să nu genereze probleme adiacente clienților noștri.

Oferta noastră de prețuri a fost gândită și ea în baza unul model de calcul custom, astfel încât orice antreprenor, chit că are un startup sau o afacere cu volum mare, să aleagă opțiunea de plată cea mai avantajoasă pentru afacerea sa”, susține Adrian Sfichi, CEO și co-founder al Ecap.

Ce face Ecap, startup românesc de soluții pentru e-commerce

Ecap ajută deținătorii de magazine online să automatizeze operațiuni și procese interne pe întreg lanțul, de la achiziția și importul produselor, până la înregistrarea facturilor în programele de contabilitate, managementul stocurilor și generarea AWB-urilor pentru curieri.

Ecap susține că facilitează extinderea targetului în afara site-ului propriu contribuind cu aproximativ 90% la reducerea timpului de administrare al magazinelor online și la lărgirea bazei de clienți și promovarea produselor.

Prin platforma Ecap au fost publicate până acum peste 500.000 de produse, au fost procesate peste 650.000 de comenzi, și au fost generate peste 700.000 de AWB-uri, care au depășit o valoare totală a produselor tranzacționate de 13 milioane de Euro, spun reprezentanții companiei.

Veniturile estimate ale Ecap, pentru 2022, sunt de 100.000 de Euro, cu o țintă de 500.000 Euro în 2023. Prognoza se bazează pe creșterea numărului de clienți de la 12 la 30, a numărului mediu de comenzi procesate la aproximativ 80.000 lunar și la o creștere a comenzilor clienților existenți de peste 5%, lunar.

În ultimele 12 luni, echipa Ecap, formată din 10 persoane, a adăugat noi funcționalități care acoperă toate nevoile proprietarilor de magazine online, în procesul de vânzare, administrare, livrare și promovare a produselor.

Pentru 2023, echipa Ecap își propune să dezvolte mai multe integrări cu depozite externalizate, astfel încât mărfurile să ajungă rapid la clienții finali, în costuri mai reduse.

Startup-ul își propune și integrarea cu cât mai multe marketplace-uri internaționale, cum ar fi eBay sau Amazon, dar și cu alte sisteme ERP care să răspundă solicitărilor din piață.

Tot în obiectivele de dezvoltare pentru 2022-2023 este inclusă și realizarea unui catalog de firme în sistem drop-shipping la care clienții să se poată conecta direct din platformă.

Parallax

Vizualizari
2570
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri