Claudiu Zamfir

Cum ajută Eminescu firmele românești să-și construiască brandul: „Și era una la părinți/Și mândră-n toate cele...”. 3 pași pentru un brand care „vinde” bine

seminar stup

Există brand de țară, există și brand pentru un mic atelier de pantofi. Cu el atragem turiștii, clienții, consumatorii, utilizatorii, lumea. Brandul lucrează pentru noi, când vindem și cumpărăm, iar acum, la un curs, în București, am aflat că „definiția brandului” apare și-n Luceafărul.  

Florina face pantofi de damă. Și-a deschis această afacere împreună cu sora ei și, de la primii pași în antreprenoriat, muncesc să-și extindă firma, pas cu pas, însoțind, cu grijă, româncele la fiecare pas. Tânăra s-a numărat printre cei 60 de antreprenori și oameni de afaceri aspiranți care au venit la centrul bucureștean de business Stup, la un workshop gratuit de branding, să învețe cum să-și vândă mai bine produsul.

„Brandingul nu e despre brand, ci despre oamenii din jurul brandului. Ca să verificați asta, întotdeauna vedeți cât de mult vorbiți la persoana întâi: noi facem, noi dregem, noi știm, noi vă zicem, noi vă sugerăm... Trebuie să știi cine ești și să le spui oamenilor ce faci, dar să le spui din perspectiva lor. Nu-i zici: Fac pantofi frumoși. Îi zici: Dacă ai o întâlnire și îți trebuie cei mai speciali pantofi, eu am soluția pentru tine” - a explicat Monica Jitariuc, expertă în comunicare de brand, parteneră a hub-ului Stup.

Haine de brand, brand de țară, brand internațional, mare brand. Ce este brandul? Pentru afacere și pentru consumatori... Dincolo de manualele americane, Monica Jitariuc a învățat definiția brandului de la Eminescu, via Bogdan Naumovici, un cunoscut publicitar cu care a lucrat în același grup de comunicare.

Citește mai departe pe HotNews.ro...

 

Parallax

Vizualizari
430
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri