Redacția StartupCafe.ro

Digital Lead: Cum a schimbat Asteroidul B612 pofta copiilor pentru lectură

Thumbnail

Invitată la Digital Lead, Ana Sipciu, fondatoarea librăriei Asteroidul B612, a explicat cum a pus bazele afacerii cu cărți pentru copii, ce metode de promovare folosește cum a făcut extinderea de la offline în online.

Principalele idei din interviu:

  • investiția inițială a fost aproximativ 20,000 de euro;

  • unul dintre pilonii de creștere ai librăriei a fost comunitatea creată în mod organic în rețelele de socializare, atrasă de evenimentele organizate pentru copii (ore de lectură, story time, practică pentru mici librari, căsuța poștală a lui Moș Crăciun, Perseide Family Camp);

  • deși business-ul începuse în variantă offline, perioada lockdown-ului a fost oportunitate pentru afacere;

Vezi interviul video pentru mai multe detalii despre povestea librăriei.

Vezi și alte episoade din Digital Lead

Digital Lead își propune să dezbată principalele tendințe din mediul digital, alături de profesioniști în digital din companii de top și antreprenori care își dezvoltă business-ul cu ajutorul instrumentelor online.

Formatul video este prezentat de Mădălina Stănescu, Consultant, Trainer în Marketing Online cu peste 14 ani de experiență și fondatorul agenției de performance marketing Optimized, și este realizat în co-producție cu Startupcafe.ro și HotNews.ro.

Parallax

Vizualizari
717
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.586
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.91

publishing: 3.1

expertise: 0.07

rating: 1.586

Articole publicate : 888
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri