Claudiu Zamfir

Curs gratuit OLX Business pentru antreprenori români: Reputația în eCommerce - antifraudă, juridic, marketing

curs olx reputatie comert online 2022

Antreprenorii români se pot înscrie la un curs gratuit organizat de platforma de comerț online OLX Business, care să-i ajute să-și consolideze imaginea afacerii pe internet.

Antreprenorii e-commerce interesați se pot înscrie AICI la cursul gratuit Reputația în eCommerce - Provocări, soluții, oportunități pentru antreprenorii digitali, a precizat marți marketplace-ul, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro

În contextul digitalizării și al pericolelor generate de accelerarea diseminării informației în online, platforma OLX Business își propune să sprijine managerii de e-commerce prin lansarea acestui curs intensiv, conceput în colaborare cu experți din domeniu.

Cursul gratuit Reputația în eCommerce - Provocări, soluții, oportunități pentru antreprenorii digitali pune la dispoziția managerilor și antreprenorilor expertiza unor lideri din diverse domenii, pentru construirea și menținerea unei bune reputații în e-commerce.

Cursul analizează principalele provocării cu care se confruntă managerii și antreprenorii din domeniul e-commerce și oferă soluții și oportunități de dezvoltare, gândite împreună cu specialiști din diverse domenii și lideri din companii de top.

Persoanele care se înscriu în program vor primi recurent câte o resursă pe parcursul a 3 săptămâni astfel că la finalul programului vor avea la îndemăna o colecție de materiale complementare pentru a-și dezvolta o strategie eficiență de management al reputației companiei.

Reputația companiilor este vulnerabilă, iar antreprenorii trebuie să cunoască modalitățile prin care își pot proteja compania într-un mod eficient - consideră OLX Business.

OLX Business este o platformă prin care antreprenorii români își pot dezvolta afacerea în mediul online. Site-ul de anunțuri de vânzare-cumpărare și închirieri OLX este deținut de fondul de investiții Naspers, care mai are în România și alte afaceri online, cum sunt eMag, Autovit.ro, Stroia, PayU România. OLX spune că are peste 14 milioane de utilizatori activi pe lună, 6 milioane de anunțuri postate lunar și vizite de la aproximativ 90% dintre utilizatorii de internet din România.

Lista specialiștilor care susțin cursurile OLX Business:

  • Laura Ștefan, Managing director - Accace România, analizează cele mai mari provocări pentru o afacere din perspectivă juridică, fiscală și contabilă, oferind inclusiv soluțiile practice pentru acestea: O gestionare defectuoasă a ariei juridice poate afecta negativ imaginea companiei. De exemplu, dacă nu se respectă prevederile legislației privind protecția datelor cu caracter personal, afacerile riscă numeroase amenzi din partea autorităților abilitate.
  • Cătălina Bănuleasa, Consultant UX/CX/EX - The Institute of Design, oferă antreprenorilor sfaturi legate de oferirea unei experiențe pozitive de achiziție, punând accent pe aspectul și funcționalitățile magazinului online: Un magazin online dezvoltat ținând cont de brand, produse, specificul businessului, trenduri și competiție, dar mai ales de consumatori și de nevoile lor, va avea de câștigat, întrucât va reuși să vândă mai mult, mai rapid și să fie apreciat de clienți.
  • Cristian Herghelegiu, CEO - Dendrio Solutions, le împărtășește antreprenorilor expertiza sa în domeniul securității cibernetice, explicându-le cum să prevină și să gestioneze atacurile cibernetice: Orice incident de securitate reușit de către un atacator afectează reputația și imaginea unei companii. Pe lângă acest aspect, compania poate înregistra și pierderi financiare semnificative, consecințe juridice și pierderi indirecte legate de brandul companiei și încrederea clienților și a partenerilor de afaceri.
  • Viorela Lucescu, Head of Marketing & Growth - Innoship, oferă sfaturi valoroase legate de livrarea produselor din magazinele online: Trendul de creștere pe piața de eCommerce va pune o presiune mare asupra serviciilor conexe precum cele de livrare și nu numai. Succesul în mediul extrem de competitiv al comerțului online depinde de abilitatea ta și a brandului tău de a oferi o experiență de cumpărare, dar și post-cumpărare excelentă.
  • Gabriela Barbu, Director Proiect Economie Circulară - Decathlon România, pune accent pe latura de sustenabilitate a businessurilor, un aspect important pentru construirea unei bune reputații: Este vorba despre furnizarea de produse și servicii etice care vor îndemna consumatorii către sustenabilitate și spre o schimbare a comportamentului, ajutându-i astfel să trăiască o viață mai „durabilă”.
  • Alin Becheanu, Head of Fraud Monitoring & Prevention - ING România, abordează o temă de actualitate, protecția afacerii și a clienților de frauda online: Tentativele de fraudă asupra unui comerciant online afectează încrederea generală a consumatorilor în brandul respectiv. Siguranța sporită oferită clienților este un factor esențial pentru crearea loialității, iar scăderea încrederii va avea repercursiuni asupra afacerii, în ceea ce privește diminuarea vânzărilor și va culmina cu pierderea clienților.
  • Alexandru Negrea - Consultant & Trainer Social Media - Social Smarts, oferă lecții valoroase despre cum poți ieși în evidență într-o piață competitivă: Avantajul unei piețe competitive este că poți studia foarte atent concurența înainte să pornești propria afacere și poți să înveți ceva din asta - cum poți avea un parcurs mai bun, cum poți implementa din start soluțiile pe care concurența le-a implementat prin trial & error.

 

 

Parallax

Vizualizari
296
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri