Smile Media

[P] O aplicație creată de 2 tineri a ajuns să economisească multe ore din munca unui contabil

Thumbnail

Aplicația Cassa, o soluție online in cloud, disponibilă în versiunea desktop și mobile, digitalizează comunicarea dintre contabil și antreprenor printr-un feed propriu fiecărei companii.
 

Cum o aplicație creată de 2 tineri a ajuns să economisească multe ore din munca unui contabil

Ce înseamnă o afacere? Practic vorbind, orice afacere e un permanent flux și reflux de cheltuieli și încasări. Pe lângă toate procesele de lucru, marketing, concurență, strategii de poziționare, HR, Customer Care, există un lucru fără de care orice afacere moare în 2 timpi și 3 mișcări. Este vorba despre contabilitate.

Câtă lume se gândește la teancurile de facturi, calcule, declaratii, balante și bilanțuri? Nimeni. Dar dacă e să privim adevărul în față și să spunem lucrurilor pe nume, în spatele oricărui antreprenor de succes stă… un super-contabil. 

Acesta e omul despre care majoritatea dintre noi își amintește în ultimul rând, fiind mult prea ocupați cu reclamele, promovarea, tehnologizarea si dezvoltarea afacerii. Și ce mare e paradoxul că, în era Facebook-ului, contabilii până și a celor mai mari companii din România utilizau până nu demult un sistem de calcule și evidență destul de invechit. 

Maximum ce a simplificat munca contabililor acum câțiva ani au fost soft-urile de facturare si programale de contabilitate. Dar aceste lucruri reprezintă doar un mic % din procesele de lucru dintre contabili si antreprenori. Și cu restul ce facem?

Această întrebare i-a pus pe gânduri la începutul anului 2019 și pe Cornel cu Daniel - 2 IT-ști din București, cu experiență în antreprenoriat, contabilitate și HR.

Cum a apărut ideea unui program all-in de contabilitate?

De la o simplă ecuație. Se dă X: O afacere. Fiind antreprenori, Cornel și Daniel au simțit pe propriul business lacunele sistemului de contabilitate. Antreprenorii sunt într-o continuă mișcare și dezvoltare a afacerii. Mereu în grabă și în lipsă de timp. Ce își doresc ei? O comunicare rapidă și eficientă cu expertul contabil, informații financiare rapide, în timp real, pentru a lua decizii într-un timp cât mai scurt, soluții online de transmitere a documentelor și surse digitale de management. Așa, antreprenorii ar cheltui mai puțin timp pe comunicare, pe transmiterea fizică a actelor și ar rezolva sarcinile de afacere mult mai rapid.

Se dă Y: Un expert contabil sau o firmă de contabilitate care duce evidența câtorva IMM-uri. Ce probleme întâmpină contabilii? Volum mare de lucru: o mulțime de operațiuni și calcule pentru fiecare afacere în parte și, eventual, pentru fiecare angajat în parte (salariu, impozit etc.) Proceduri complicate și îndelungate de calcul, lipsa unui proces automatizat și, de aici - necesitatea de a fi mereu la telefon sau pe email, WhatsApp - pentru a răspunde la întrebări. Ce își doresc contabilii? Un proces mai simplificat de lucru, posibilitatea de a automatiza procesul, de a pierde mai puțin timp pe comunicarea cu fiecare afacere în parte.

Omul poate fi înlocuit de un robot?

Thumbnail

Softurile de contabilitate rezolvă problemele contabililor și simplifică procesele de muncă doar parțial. Privind problema global, procesele de calcul și sistematizare pot fi făcute de un program, contabilul având timp să se ocupe de monitorizarea chestiunilor mult mai importante: analiza statisticilor, pregătirea unei strategii de eficientizare a cheltuielilor etc. Aplicația Cassa - solutia inovatoare a lui Cornel și Daniel, a reorganizat modul de comunicare al contabilitatii. Mai exact, a trecut-o toată pe Digital.

Pentru a fi și mai plăcută în utilizare, Cassa amintește logica comunicarii ca a unui feed pe rețelele sociale, unde se gasesc toate procesele la zi de la fiecare utilizator: documentele incarcate, rapoarte, arhive, solicitari etc. Practic, Cassa este o retea sociala intre contabili si antreprenori cu posibilitati si forme nelimitate de comunicare.

Ce a făcut Cassa, de fapt?

A digitalizat comunicarea dintre contabil și antreprenor. E suficient să se scaneze documentele cu telefonul mobil, pentru a fi procesate și arhivate electronic în cloud, ajungând imediat la contabil. Utilizatorii aplicației beneficiază gratuit de arhivare electronică a documentelor și pot gasi oricand, orice document prin intermediul sistemului inteligent de cautare, OCR Cassa.

Rapoartele financiare, facturararea, verificare firme si alte functionlitati disponibile, ofera utilizatorilor aplicatiei un mod eficient de lucru si de dezvoltare a afacerii.

La doar câteva luni de la lansare, aplicația deja numără  500+ de utilizatori în toată România.

Iată ce spun fondatorii:

,Alaturi de Daniel Teodoroiu, am dezvoltat Cassa Software cu un singur scop in minte: sa facem procesul de lucru si comunicare dintre contabil si client mai simplu si eficient. Ne bucuram ca in doar cateva luni de activitate, am ajuns la peste 500 utilizatori, cu un flux de 10 000+ de documente transmise si 15 000+ activitati, numar ce este in crestere zilnic. 

Consideram ca digitalizarea face parte din evolutie si deschide noi usi in relatia de parteneriat dintre un contabil si client, iar prin aceasta aplicatie ne propunem ca atat contabilii, cat si antreprenorii sa reduca timp pretios in procesul lor de lucru.

 In paralel, ne focusam pe integrarea unei noi tehnologii de OCR dezvoltata in house, ce va ajuta contabilii sa-si reduca pana la 85% din timpul pe care il acorda acum operarii documentelor fizice.’’

Parallax

Vizualizari
8734
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 366
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri