Smile Media

4 Beneficii ale advertorialelor pe care companiile mici le ignoră uneori

Thumbnail

Dacă nu lucrezi în marketing de ieri, de azi, atunci cu siguranță ai auzit de nenumărate ori despre advertoriale. În ultimii ani acestea au devenit o unealtă de marketing foarte puternică, de care pot profita atât companiile mari, cât și cele mici.

Ca mod de promovare a unui business, advertorialele sunt unice din multe puncte de vedere pentru că nu se concentrează doar pe aspectele pozitive ale unui produs sau serviciu, dar includ în conținutul lor și informații cu adevărat prețioase pentru cititori.

Beneficiile advertorialelor

Advertorialele au fost folosite de specialiștii în marketing de foarte mult timp și principalele lor avantaje sunt:

  • captarea atenției
  • împărtășirea cunoștințelor
  • creșterea volumului de vânzări
  • consolidarea reputației

Captarea atenției

Spre diferență de publicitatea clasică, advertorialele sunt folosite de sponsorii lor pentru a stârni interesul publicului cu privire la un produs sau un serviciu, dar nu într-un mod agresiv, ci printr-o manieră inteligentă și eficientă. Dacă atunci când văd o reclamă telespectatorii sau vizitatorii unui website se așteaptă ca ea să se termine cu un mesaj agresiv de tipul: Cumpără! Cumpără! Cumpără!, în cazul unui advertorial mesajul este transmis într-un mod mai elegant, ca o soluție la o problemă prezentată pe larg în cadrul articolului scris cu titlu de advertorial.

Împărtășirea cunoștințelor

Din moment ce advertorialele sunt capabile să atragă atenția cititorilor, atunci putem influența prin intermediul lor părerea acestora cu privire la o gamă variată de subiecte. Ideea este doar să le scrii foarte bine și să le umplii de informații prețioase, pe care să le oferi publicului într-un mod gratuit. Dacă vrei să găsești exemple de advertoriale eficiente, gândește-te la revistele de demult, populare în era dinaintea internetului, în care erau prezentate prin imagini atractive și un text ușor de înțeles, tot felul de pete de murdărie și modurile în care le poți scoate, sau diferite delicatese numai bune de servit cu vin. Aceste prezentări erau pline de informații interesante și prețioase, pe care gospodinele le decupau și le puneau bine la păstrare pentru a le folosi cu prima ocazie când aveau nevoie de o soluție pentru a scoate o pată mai încăpățânată sau de idei de platouri festive. Bineînțeles, din aceste prezentări nu lipseau nici detergenții care scoteau petele mai bine decât oricare altă soluție prezentată sau vinurile care se potriveau cu aproape orice tip de gustare. Poți număra pe degete specialiștii în marketing și copywriterii care scriu astfel de advertoriale din princina bugetelor destul de mici alocate redactării, dar merită să plătești ceva mai mult pentru a-ți promova afacerea printr-unul sau două astfel de materiale excepționale, decât zece altele de duzină.

Creșterea numărului de vânzări

Scopul principal al advertorialelor este acela de a genera conversii. Oricât de mult ți-ar plăcea să scrii advertoriale sau cât de suflet ai pune în educarea publicului tău și transmiterea de informații prețioase pentru acesta, la urma urmei nu trebuie să uiți că advertorialele sunt investiție pentru afacerea ta sau pentru afacerile clienților tăi și de aceea ele trebuie să-ți aducă în final un venit, de preferat mai mare decât investiția pe care ai făcut-o.

Consolidarea reputației

Vrei să-ți consolidezi reputația în mediul online sau offline? Sau ai făcut o greșeală și vrei s-o rectifici? Ori vrei ca brandul tău să devină mai cunoscut? Atunci investește în advertoriale! În general, prețul advertorialelor este mult mai mic decât al reclamelor propriu-zise și pentru că în cadrul lor poți prezenta mult mai multe informații suculente decât printr-o reclamă, atunci este mult mai eficient să-ți consolidezi reputația prin advertoriale. Felul cum creezi un advertorial rămâne la latitudinea ta. Așa că dacă vrei să le scrii într-un stil imparțial, ca și cum o altă entitate ar vorbi despre tine sau afacerea  ta, atunci advertorialele pot fi foarte credibile în ochii cititorilor și citindu-le ei își pot schimba părerea într-un mod pozitiv față de business-ul pe care îl conduci. Cu alte cuvinte, dacă este să fim direcți, advertorialele pot fi privite și ca un mod de manipulare a audienței, dar nu unul dur și forțat, ci subtil, elegant și care lasă impresia unei libertăți depline publicului țintă.

Articol susținut de Publyo

Parallax

Vizualizari
259
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.436
Just for testing :

interaction: 0.86

popularity: 0.46

publishing: 2.89

expertise: 0.08

rating: 1.436

Content Marketing
SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.
Articole publicate : 1, 366
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri