Spotify a achiziționat o firmă care ajută la identificarea conţinutului dăunător de pe platformă

Serviciul de streaming audio Spotify Technology a achiziţionat Kinzen, o firmă care a ajutat-o să identifice conţinutul dăunător de pe platformă, conform Reuters, citat de News.ro.

 
 

Achiziţia face parte din eforturile Spotify de a face faţă conţinutului dăunător din serviciul său, după o reacţie la începutul acestui an legată de ”The Joe Rogan Experience”, în care podcasterul a fost acuzat că a răspândit informaţii greşite despre Covid-19.

Firma din Dublin lucrează cu Spotify din 2020, concentrându-se iniţial pe integritatea conţinutului legat de alegeri din întreaga lume.

 
 

De atunci, misiunea Kinzen s-a extins pentru a include informaţiile eronate, dezinformarea şi discursul instigator la ură.

”Kinzen oferă o combinaţie de instrumente şi expertiză pentru a ne ajuta să înţelegem mai bine conţinutul de pe platforma noastră şi tendinţele emergente de abuz”, a declarat Sarah Hoyle, director pentru încredere şi siguranţă la Spotify.

Termenii contractului nu au fost dezvăluiţi.

La începutul acestui an, Spotify a spus că va fi mai transparentă în privinţa modului prn care determină  conţinutul acceptabil şi inacceptabil.

Compania şi-a publicat regulile platformei pentru prima dată în ianuarie. În iunie, Spotify a format un Consiliu Consultativ pentru Siguranţă, pentru a oferi informaţii cu privire la conţinutul dăunător.

Kinzen va oferi avertismente timpurii despre probleme de pe diferite pieţe, ajutând Spotify să modereze mai eficient conţinutul în mai multe limbi.