Denisa Crăciun

Nouă tentativă de fraudă în numele ANAF: Presupuși inspectori de la Antifraudă cer contribuabililor date personale. Avertismentul Fiscului

Thumbnail

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunțat, luni, că a primit sesizări din partea unor contribuabili ce reclamă că au fost sunați de presupuși inspectori de la Antifraudă, de pe numărul de call center al instituției, care le solicită date personale sau detalii despre credite. 

ANAF atrage atenția că funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu utilizează Call Center-ul instituției în relația cu firmele și contribuabilii.

Mesajul complet al ANAF: 

„ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili în care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc.

Atenție!

Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției.

Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întamplă punctual, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt foarte rare.

Reiterăm următoarele:

Agenții Call Center nu oferă și, mai ales, nu solicită date personale. Acestea se referă la informații cu privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal”, a transmis ANAF, luni. 

Parallax

Vizualizari
7245
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
dantes
V
Cred ca tot din institutie fac parte respectivii, daca nu , direct de la partidul unic si votat de 33 ani.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri