Raluca Abrihan

Cum cresti vanzarile in perioada reducerilor de inceput de an

Imagine principala
Cum cresti vanzarile in perioada reducerilor de inceput de an
Perioada de inceput de an este una propice pentru retaileri, pentru reducerile de lichidare a stocurilor dupa sarbatorile de iarna. Iata cateva e modalitati prin care acestia pot valorifica la interesul pentru shopping al clientilor, potrivit unei analize a furnizorului de tehnologii de retargeting, RTB House.

Primul pas este planificarea. Astfel, creatiile publicitare ar trebui sa fie gata de afisare cu mult timp inainte ca perioada de reduceri sa inceapa si advertiserii ar trebui sa indrume consumatorii prin diverse mesaje. De exemplu, etichetele "ultimele in stoc" sau "cel mai cumparat" ajuta cumparatorii sa inteleaga mai rapid oferta.

Cand vine vorba de retargeting, fluxurile personalizate cu produse sunt utile, dar trebuie tinut cont ca este o perioada la fel de buna sa fie expuse cel mai bine vandute produse din perioada de Craciun.

Retailerii trebuie sa ia in calcul si utilizatorii inactivi. Aproape 50% din clickurile pe reclame sunt generate de vizitatorii unui e-shop in aceeasi zi, conform analizei RTB House. Insa in aceste perioade in special trebuie pus accentul cat mai mult pe livrarea mesajului catre acei utilizatori inactivi. Sezonul reducerilor de lichidare de stoc este, totusi, unul dintre cele mai bune momente in care magazinul sa se reconecteze cu consumatorii.
 
Trebuie sa ia in calcul pregatirea unui mesaj personalizat pentru vizitatorii inactivi, adica aceia care au vizitat site-ul cu cateva zile, saptamani sau chiar luni in urma. Rezultatul va fi nu doar generarea de vanzari, dar si atragerea de trafic nou.

Nu in ultimul rand, recomandarile pot actiona ca un vanzator personal intr-un magazin traditional, ajutandu-i pe clienti sa gaseasca lucrurile care le plac. Bannerele de retargetare nu trebuie sa contina doar produse pe care utilizatorul le-a vazut, dar si recomandari de produse care pot fi pe interesul acestuia.

O reclama inteligenta si un puternic instrument de retargeting, sustinut de algoritmi deep learning (cel mai promitator subdomeniu al algoritmilor de inteligenta artificiala).
Parallax

Vizualizari
15
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri