L.P.

Femeile interesate din ce in ce mai mult de achizitionarea online a gadgeturilor si smartphone-urilor - studiu

Imagine principala
Femeile interesate din ce in ce mai mult de achizitionarea online a gadgeturilor si smartphone-urilor - studiu
Categoriile de gadgeturi, laptopuri, gaming sau smartphone-uri
continua sa se regaseasca in randul preferintelor consumatorlui
masculin, dar procentul dintre femei si barbati pe aceasta zona incepe
sa se micsoreze. Potrivit unei cercetari de piata, creste preocuparea femeilor de a
achizitiona online cele mai noi terminaluri high-techComparativ cu 2015 gradul de interes al acestora a crescut de aproape 4 ori in 2016 pentru categoriile de gadgeturi si s-a dublat pentru smartphone-uri.


Ambele sexe viziteaza si analizeaza in medie acelasi numar de pagini, iar valoarea cosului de cumparaturi indica diferente foarte mici intre cele doua sexe -  valoarea medie a cumparaturilor facute de barbati este cu 3% mai mare decat cumparaturile facute de utilizatorii de sex feminin.

In ultima perioada, in e-commerce se observa o preferinta tot mai mare in folosirea dispozitivelor mobile. Desi telefoanele smart inca nu au detronat desktopul, directia in care evolueaza lucrurile indica un viitor nu foarte indepartat in care mobilul va fi cel putin egal cu desktopul nu doar ca preferinta de cercetare a pietei, ci si de achizitie.

Potrivit studiului, efectuat de Cel.ro s-a observat ca femeile sunt mai active si mai predispuse sa achizitioneze produse de pe dispozitivele mobile decat barbatii. Astfel, dintre utilizatorii de gen feminin 30% aleg sa faca tranzactii de pe dispozitivul mobil, iar 70% de pe desktop, pe cand barbatii aleg sa faca tranzactii mobile intr-o proportie de 23%, 77% preferand desktopul.

De asemenea, in urma cercetarii de piata s-a constatat ca la cumparaturiile online actorii cei mai activi  sunt consumatorii cu varsta cuprinsa intre 25-34 ani, barbati si femei, urmati de generatia 35-44 si la diferenta mica generatia 18-24.
Vizualizari
2
Conţinut
Adauga comentariu