Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cum sa-ti cresti vanzarile dupa sarbatorile de Paste In perioada Pastelui, traficul si conversiile inregistrate de magazinele online scad in comparatie cu media lunara din perioadele normale din an. Tocmai de aceea, dupa astfel de perioade, cand vanzarile stagneaza, este de dorit o revenire rapida, astfel incat sansele pentru rezultate bune sa fie mai mari. Aici te poate ajuta inteligenta artificiala.
​12 lucruri pe care trebuie sa le stii despre platformele de e-commerce inainte de a incepe o afacere Daca vrei sa-ti deschizi un magazin online ar trebui sa stii, de la bun inceput ce tip de platforma de e-commerce se potriveste pentru afacerea ta. Tipul de afacere, numarul de produse, logistica sau modalitatea efectuarii platiilor - sunt doar cateva criterii pe care trebuie sa le iei in calcul atunci cand iti alegi platforma de e-commerce. Liviu Varzaru, project manager While1 si antreprenor al unui magazin online explica avantajele si dezavantajele acestora si care sunt lucrurile de care trebuie sa tii cont inainte de a alege.
25% dintre romanii care vor garantii pentru produsele achizitionate sunt femei​ Numarul femeilor care apeleaza la servicii de garantii si extragarantii pentru produse electronice a crescut si este influentat in mod special de interesul acestora pentru produsele tech de ultima generatie. Totodata, romanii care au apelat cel mai des la servicii de garantii si extragarantii pentru produse electronice, ceasuri si pantofi sunt bucurestenii, clujenii si timisorenii urmati de constanteni si ieseni.
Generatia Z - care sunt gusturile, tendintele si comportamentul adolescentilor ca si consumatori Ani de zile generatia millennials a captivat atentia marketerilor insa acum atentia se muta pe tinerii intre 13-17 ani. Adolescentii de azi primesc telefoane inca din scoala gimnaziala in comparatie cu omologii mai mari care aveau acces la ele incepand cu liceul. Si aceasta schimbare deja modeleaza comportamente. Cei de la Google in parteneriat cu Ipsos, au explorat comportamentul, gusturile si dorintele acestor tineri care vor definii viitoarele tendinte ale consumatorilor.
7 reguli simple dar esentiale pentru un email marketing eficient Daca strategia ta privind email marketingul nu este eficienta trebuie sa stii ca nu conteaza marimea bazei de date cu adrese de email dar e foarte important sa stii si sa te ghidezi dupa cateva reguli esentiale. In plus, poti fi utile informatiile si tendintele privind rata de click-uri si de vizualizari. Potrivit ultimului raport Global Email Benchmark, rata de expediere a email-urilor s-a redus, rata de deschidere a acestora este in crestere comparativ cu anul 2016 iar desktop-ul nu mai domina.
Infografic. Cum arata comertul online transfrontalier in Europa. Pe ce pozitie se afla Romania Europenii sunt cumparatori online pasionati, 40% dintre acestia facand achizitii peste hotare macar o data pe an. Exista o puternica asimilare a comertului electronic de-a lungul Europei, cele mai multe achizitii transfrontaliere fiind inregistrate in Austria si Irlanda. Pe ce pozitie se afla Romania la capitolul achizitii transfrontaliere
4 tactici pentru fidelizarea clientiilor in comertul online Cum sa devii un brand puternic in 2017? Relatia cu clientii este cel mai bun instrument de marketing si daca reusesti sa oferi o experienta pozitiva, acestia nu numai ca vor veni inapoi dar isi vor aduce si prietenii. Exista cateva tactici si metode simple pe care le poti folosi pentru a te asigura ca oferi cea mai buna experienta posibila.
Semnal de alarma pentru publicitatea online: Media utilizatorilor romani de ad block s-a dublat in ultimul an - raport Aproape o treime dintre utilizatorii de programe de tip ad block pe desktop - programe ce blocheaza afisarea de reclame online - s-a dublat in ultimul an, ajungand la 29,26%, potrivit unui nou studiu dat publicitatii marti. Potrivit raportului, reclamele agresive si intruzive sunt principalele vinovate pentru aceasta crestere. Evaluarea arata ca media generala de utilizare ad block este, totusi, mult mai mica daca e luat in calcul traficul online pe dispozitive mobile. Potrivit studiului, cele mai afectate tipuri de site-uri sunt cele de stiri si cele de filme.
Care sunt costurile sa-ti deschizi un magazin online si de cati bani ai nevoie lunar se te promovezi Pentru orice antreprenor care vrea sa-si deschida un magazin online informatiile despre cat va costa investitia sunt extrem de importante. Preturile variaza in functie de specificatiile magazinului, de functionalitatile pe care le ofera, dar si de agentia de programare si dezvoltare care il realizeaza.
3 pasi pentru o campanie de marketing reusita pentru Paste. Idei si lectii pentru cresterea vanzarilor Pentru antreprenori, sarbatoarea Pastelui este o adevarata oportunitate de vanzare. Cu o strategie de marketing ca la carte poti obtine mai mult trafic in site-ul tau, iti poti creste vanzarile si te poti apropia mai mult de clientii tai, realizand o conexiune avantajoasa pe termen lung. Cosmin Daraban, CEO si Co-founder al agentiei de marketing digital SilkWeb ne spune ce cumpara romanii de Paste si care sunt cei 3 pasi pentru o campanie de marketing reusita.
Cum iti alegi numele perfect pentru afacerea ta. Plus cateva reguli simple pentru crearea unui  logo Ce trebuie sa contina si sa transmita un nume si un logo? O multime atunci cand vine vorba de succesul unei afaceri mici. Numele si logo-ul potrivit pot transforma afacerea ta intr-una celebra iar un nume si un logo gresite pot duce la obscuritate si esec. In mod ideal, cele doua impreuna  ar trebui sa transmita expertiza, valoarea si unicitatea produsului sau serviciului pe care il dezvolti. Despre asta vorbeste Adriana Liute, managing partner la agentia de branding Storience.
Livrarile de Valentine's Day si cele de 1-8 Martie au crescut volumele curierilor cu 28% Martisorul, Ziua femeii si Valentine's Day din acest an au generat o crestere substantiala a volumului de colete livrate de curierii romani. In perioada 10 februarie - 10 martie s-au livrat cu 28% mai multe colete comparativ cu acelasi interval de timp al anului trecut, Fashion-ul este pe prima pozitie in topul industriilor care au generat cele mai multe livrari in perioada de referinta. De asemenea, topul este completat de produsele electronice, cele din zona de cosmetice, accesorii home & deco, dar si jucarii.
97% dintre romani care achizitioneaza pachete de vacanta se documenteaza online In 2016 in piata de travel din Romania numarul de cautari de pe dispozitivele mobile l-a depasit pe cel de cautari de pe Desktop. Cu alte cuvinte, la capitolul vacante si concedii 97% din romanii care achizitioneaza pachetele de vacanta mai intai se documenteaza online si 48%  dintre acestia au facut cautarile de pe mobil.
Crestere de 75% a numarului de plati digitale, anul trecut. Vacantele, taxele si donatiile au generat cele mai mari plati online cu cardul Valoarea integrala a sumelor achitate digital in 2016 a crescut cu aproape 40% comparativ cu anul precedent, in timp ce numarul platilor online cu cardul a crescut cu 75%, in 2016, fata de anul anterior, potrivit datelor inregistrate de NETOPIA mobilPay, unul dintre cei mai mari procesator de plati electronice de pe piata locala.
Raport: Alertele privind produsele periculoase din UE in anul 2016 - circa 10% vizau comertul online. Situatia Romaniei, in 3 grafice Un numar de 2044 de alerte privind produse nealimentare periculoase au fost transmise prin Sistemul de alertă rapidă pentru produse periculoase al Uniunii Europene, in anul 2016, din care 244 s-au referit la marfuri vandute pe platforme de comert online, releva datele publicate joi de Comisia Europeana.
10 sfaturi pentru a identifica produsele contrafacute pe internet​ Produsele contrafacute in online au atins in prezent toate formele de consum: mancare, medicamente, cosmetice, retete medicale cu dozare necorespunzatoare sau fara autorizatie de punere pe piata, piese auto in afara standardelor de siguranta. ECC-Net (reteaua Centrelor Europene ale Consumatorilor) le recomanda utilizatorilor de internet cateva sfaturi despre cum pot identifica produsele falsificate.
Magazinele online vor primi certificari de tip trustmark la nivel european Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) pregateste lansarea unui certificat "marca de incredere" pentru magazinele online. Acest certificat are ca rol garantarea la nivel european a nivelului serviciilor oferite de magazinele romanesti pentru cei care il detin.
Director la ANPC, catre magazinele online: Daca firmele de curierat nu fac fata, poate ar trebui sa va faceti propriile firme de curierat sau sa apelati la firme care fac la timp livrarile respective ​Magazinele online ar trebui sa promita clientilor un interval de livrare pe care il pot onora, in caz contrar fiind indicat sa schimbe firma de curierat cu care lucreaza sau sa isi faca propria firma de curierat, a spus Paul Anghel, director in cadrul ANPC, invitat la o dezbatere organziata de Asociatia Romana a Magazinelor Online. ANPC a amendat si magazine care scad preturile in mod fictiv, dar si service-uri cu comportament incorect fata de clienti. Insa fata de comertul offline, in cel online exista firme care nici macar nu au sedii sociale si patronii nu pot fi gasiti, mai spune oficialul ANPC.
Cum poti eficentiza campaniile de marketing cu ajutorul telefoanelor mobile Din ce in ce mai multi utilizatorii online se conecteaza prin intermediul telefoanelor mobile. Pentru a tine pasul cu acest comportament, firmele trebuie sa-si regandeasca strategia privind campanile de marketing. Pentru ca marketingul in viitor va fi din ce in ce mai axat pe mobil, brandurile trebuie sa-si reconsidere abordarea lor traditionala in evaluare. Google a facut un parteneriat cu Bain & Company and Econsultancy pentru a cerceta care sunt secretele marketeriilor care isi depasesc targetul in afacere si de ce acestia merg in crestere.
Comportamentul consumatorului online. Plus 4 factori cheie care te ghideaza in raporturile cu acestia Pe viitor tendinta consumatoriilor este sa aiba acces la servicii si produse la orice ora si in orice moment fara sa se deplaseze sau sa astepte. Odata cu avansul tehnologiei acestia au acces la un volum foarte mare de informatii iar retailerii vor fi nevoiti sa fie omniprezenti pentru a satisface nevoile cumparatorilor si pentru a atrage vanzarile. In epoca vitezei pentru a avea succes retailerii trebuie sa se ghideze in raporturile cu clientii dupa patru factori cheie: confort, pret, experienta si alegere.