Denisa Crăciun

O platformă de comerț online turcească a ajuns să valoreze 16,5 miliarde dolari

Thumbnail

Platforma de e-commerce Trendyol a mai primit o investiție de 1,5 miliarde de dolari, într-o rundă de finanțare masivă, devenid astfel primul „decacorn” din Turcia, cu o valoare estimată la 16,5 miliarde de dolari.

Runda de investiții a fost condusă de fondurile General Atlantic, SoftBank Vision Fund 2 și Princeville Capital.  

Cu această nouă finanțare, platforma de comerț online ajunge la un total de 3,4 miliarde de dolari în cei 11 ani de existență.

În urmă cu câteva luni, Alibaba, finanțator strategic, a investit 350 de milioane de dolari în companie la o evaluare de 9,4 miliarde de dolari.

Trendyol a fost fondată în 2010 și este cea mai mare companie de comerț online din Turcia, cu un total de 30 de milioane de cumpărători.

Fondatoarea sa, Demet Suzan Mutlu, a declarat că Trendyol creează „un impact pozitiv în țările pe care le deservim. Veniturile din finanțare vor sprijini creșterea Trendyol în Turcia, cât și la nivel internațional”.

Aceasta a mai spus că „Trendyol își va continua investițiile în infrastructură, tehnologie și logistică la nivel național, accelerând digitalizarea IMM-urilor turcești”.

La rândul său, președintele companiei turcești, Evren Ucok, spune că „există un potențial extraordinar de creștere în Turcia, având în vedere populația sa tânără și capitalul uman impresionant”.

El a mai spus că „obiectivul companiei este de a crea noi canale de export pentru comercianții și producătorii turci”.

Parallax

Vizualizari
872
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri