Denisa Crăciun

eMAG, nou „magazin” în aplicație, cu produse de păr și machiaj. Lansează și un asistent virtual de cumpărături

emag

eMAG lansează un nou shop-in-shop în aplicație, cu produse pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj, potrivit unui comunicat transmis luni StartupCafe.ro.

Hair & Make-up Shop cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri profesionale, cât și mass-market. Cei care vor explora această nouă categorie din aplicație vor avea la dispoziție și recomandările unui asistent virtual, care va filtra produsele în funcție de anumite caracteristici indicate de utilizator, anunță eMAG.

„Produsele de îngrijire și înfrumusețare s-au aflat anul trecut în top 3 al celor mai populare categorii comandate online la nivel european, potrivit Eurostat, iar România nu face excepție. Cu ajutorul Hair &Make-up shop venim în sprijinul clienților pentru a le facilita alegerea produselor pentru îngrijirea părului și a tenului. Aici vor găsi mai ușor articolele potrivite personalității lor, dar și instrumentele de care au nevoie pentru a-și crea, simplu și rapid, propria poveste de frumusețe”, a spus Simona Șahîn, Demand Fashion & Beauty Director eMAG România, Ungaria și Bulgaria.

Noul shop-in-shop cuprinde și o secțiune cu 10.000 de produse destinate bărbaților. Acesta este al nouălea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimele luni, după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop, Pet Shop și Garden Shop.

Parallax

Vizualizari
69
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri