Sexy Analytics 101 - incepatori & mediu

Organizator
Ecompedia
Pret
550 Lei + TVA
Perioada
12-Iul-2017, 08:30
Locul desfasurarii
Hotel SIQUA, sala ROMA, CALEA PLEVNEI NR.59A
Bucuresti
Body

Trainigul de 1 zi conține 4 module a câte 90 de minute fiecare și se adresează începatorilor și celor de nivel mediu. Pot participa antreprenori care au prezență online și care doresc să învețe cum să măsoare cu rigurozitate rezultatele obținute în urma eforturilor de marketing.

Nu trebuie să ratezi acest training dacă:

  • Ești antreprenor și vrei să îti crești afacerea prin intermediul marketingului online;
  • Vrei să știi care este impactul strategiei de Adwords și Facebook asupra afacerii tale;
  • Îți dorești o măsurare riguroasă a obiectivelor de marketing;
  • Vrei să maximizezi profitabilitatea campaniilor de marketing online;
  • Ești începator și vrei să asimilezi cât mai multe informații pe Google Analytics.

Măsurarea și luarea deciziilor bazate pe analize riguroase și pe cifrele proprii face diferența dintre un marketing de succes și unul pe baza criteriilor sentimentale sau subiective!

Sunt disponibile reduceri de grup (5+1), luați legătura cu organizatorii.

Program Workshop Google Analytics - Sexy Analytics 101 (incepatori & mediu)

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de Google Analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet.

  • 08.30 – 09.00: Primire participanți;
  • 09.00 – 10.30: Modul 1: Turul interfeței și principalele rapoarte din Google Analytics;
  • 10.30 – 11.00: Coffee Break;
  • 11.00 – 12.30: Modul 2: KPI-uri, Ecuația Comerțului Online, ECOM - eficiența campaniilor de online marketing, Pașii de Măsurare & Digital Marketing, The Sexy Framework;
  • 12.30 – 13.30: Prânz (lunch);
  • 13.30 – 15.00: Modul 3: Principalele rapoarte din e-Commerce, Segmente Avansate și Rapoarte Personalizate, introducere în Multi Channel Funnels, introducere în Attribution Modeling;
  • 15.00 – 15.30: Coffee Break;
  • 15.30 – 17.00: Modul 4: Rapoarte în 5 minute pentru Manageri (cât de bine știu să fac SEO, usability și CRO, avem sau nu un site care vinde pe mobile, provincia convertește mai bine decât capitala, canibalizarea SEO de către AdWords Brand Protect, relația dintre ROI, RoAS și Margine / Profit), Exerciții, Interpretări, Intrebări;
  • 17.00 – 17.30: networking.

Despre Liviu TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online @ECOMpedia

Liviu Taloi este Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce.

Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit.

Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification

Conţinut

- Ultimele știri -