3 pași simpli pentru a-ți pune compania pe harta Google

Ce apare pe Google atunci când cineva îți caută compania? Nu ar fi folositor dacă s-ar afișa, instant, locația, programul de lucru, linkul către site, numărul de telefon, pozele cele mai reușite și recenziile clienților? Orice companie poate beneficia, în partea dreaptă a căutărilor, de o astfel de secțiune cu informațiile cele mai relevante pentru potențialii clienți, dacă își creează un cont gratuit în Compania mea pe Google.

 
 

Iată cum arată rezultatul căutării pentru un restaurant poziționat deja, prin Compania Mea pe Google.
 

 

 
 


Clienții folosesc și Google Maps pentru a găsi localurile sau serviciile din apropiere care sunt disponibile, la ora la care caută. Astfel, o companie care s-a înregistrat în Compania mea pe Google poate fi găsită ușor în Google Maps atât în momentul în care potențialii clienți caută numele companiei dar și când caută categoria respectivă (de exemplu, cafenea).

Atunci când căutăm “cafenea” se vor afișa cafenelele din apropiere care și-au verificat locația în Compania mea pe Google:

 

Dacă te înregistrezi în Compania mea pe Google poți afla, din dashboard, câți oameni au găsit compania pe Google, câți au venit din Căutări (Search), câți au venit direct din Maps, dar și ce procent a ajuns la locația ta pentru că ți-a căutat numele companiei, în comparație cu cei care au scris doar categoria. Exemplele de mai jos reprezintă capturi din secțiunea “Statistici” din dashboardul unei cafenele din București, datele fiind din ultimele 3 luni:

 

 

 

Mai mult decât atât, Compania mea pe Google permite clienților să lase recenzii, fapt ce oferă credibilitate companiei tale și iți permite să interacționezi mai ușor cu clienții. Mulți dintre aceștia postează, de obicei, poze de la local și împărtășesc povești, iar tu poți să le răspunzi direct.

Companiile nu trebuie să plătească nimic pentru a-și face cont, așa că dacă vrei ca oamenii să primească indicații de orientare corecte atunci când îți scriu numele companiei în Maps și în Search, ar fi bine să te înregistrezi, ca ei sa poată să te găsească ușor.

Pentru a-ți crea un astfel de cont, trebuie să parcurgi pașii următori:

1. Intră pe http://www.google.ro/business și înregistrează-te cu un cont Google.

 

 

 

2. Scrie-ți (completează) datele companiei.

 

 

Dacă deja apare numele companiei când începi să scrii, alege-l și mergi la pasul următor. Dacă nu apare în listă, continuă să scrii.

 

 

În acest pas ți se cer informații despre companie, însă mare grijă la cum scrii datele, pentru că ceea ce introduci în aceste câmpuri va fi vizibil în Google de câtre potențialii clienți. Este important să treci adresa corectă. După ce selectezi strada, apasă pe “adaugă un rând” pentru a scrie restul adresei (numărul clădirii, scară, etc.).

 

 

Asigură-te că marcatorul este pus unde trebuie, pentru că așa te vor găsi clienții.

 

 

Alege modul prin care livrezi clienților produsele sau serviciile.

 

 

Alege categoria comercială. Ce face compania ta? Frizerie/consultanță/instalații?

Gândește-te la categoria care reprezintă cel mai bine ceea ce faci. Trebuie să alegi o categorie deja existentă, așa că dacă nu găsești categoria care descrie perfect compania ta, atunci alege cea mai apropiată variantă.

 

 

Acesta este ultimul pas ce ține de informațiile companiei. Este recomandat să adaugi un site și un număr de telefon. Înregistrările care conțin un site web primesc cu 25-35% mai multe clickuri decât cele fără.

3. Confirmă că tu deții compania

 

 

Pentru a beneficia de toate funcționalitățile instrumentului Compania mea pe Google trebuie să validezi locația, introducând codul primit prin cartea poștală.

După ce ai primit cartea poștală și ai introdus codul de verificare locația ta este activă!

Poți verifica, periodic, statisticile de interacțiune (căutari, vizualizări) și poți deja să începi să primești chiar telefoane de la vizitatori interesați. 

Asa că, nu mai sta pe gânduri și revendică rapid locația afacerii tale folosind serviciul gratuit Compania mea pe Google