Ovidiu D. Popica
Alex Mareș, co-fondator Ebriza, platforma de gestiune integrată a afacerilor care te poate ajuta să vinzi online spune în dialogul #deladistanta cum poți deschide rapid un magazine online.
Live Text (de Matei Budeș)
Din cauza contextului economic, avem multi clienti care vindeau in offline si care au fost nevoiti sa isi opreasca activitatea. Au cerut sa poata vinde in online, chiar de pe o zi pe alta, asa am ajuns la acest produs.
Ebriza este in primul rand un sistem de vanzare, de emitere de bonuri fiscale. Targetul nostru sunt afacerile mici si mijlocii.
Ebriza a devenit o platforma de management. Incercam sa colectam cat mai multe servicii intr-un singur loc, de exemplu: emiterea de bonuri fiscale, facturare, gestiune.
Aplicatia de eCommerce este un alt serviciu care inchide cercul pt acesti antreprenori. Aplicatia transforma magazinul fizic intr-unul online, fara costuri de dezvoltare. Promisiunea este 1 ora
Daca esti deja client Ebriza, contul este deja configurat cu nomenclatorul de produse (sau catalogul digital)
Trebuie doar sa publici magazinul. Daca nu esti client Ebriza, trebuie sa iti completezi toate datele, poti sa le importi foarte simplu si printr-un Excel. Daca e nevoie sa le faci manual, va dura mai mult de o ora, evident. Un catalog de 100 produse poate fi adaugat intr-o zi fara probleme.
Pe partea de plati noi folosim procesatorul de la Banca Transilvania. Un client BT poate sa faca direct din contul Ebriza, dupa care urmeaza validarea siteului si deschiderea contractului - dureaza 3 zile. Clientul primeste un user si o parola si apare direct butonul de plata in shop.
Acum suntem in discutii cu diferiti furnizori, dar intre timp clientul se va descurca singur pt livrare si AWB.
Echipa de suport Ebriza a facut toata configurarea, a durat o jumatate de zi si a primit apoi un tutorial de la noi
Avem tutoriale si Help Desk, dar clientii pot oricand sa sune sau sa intrebe pe chat. Chiar si pt persoanele in varsta, ii ajutam sa invete si sa se descurce. E o tranzitie necesara pt viitor
Avem un client care vinde carti si homeschooling. Avem un client care vinde bijuterii si hand made. Pe langa clientii clasici, restaurante, cafenele, retailul de la coltul blocului.
Meditatorii educationali trebuie sa fie PFA pentru a apela la serviciile Ebriza. Trebuie clar sa fiscalizeze.
Majoritatea clientilor nostri oferta un cont de user contabilului si de-acolo isi ia toate informatiile, nu mai e nevoie de printat hartii. Avem in marketplace si aplicatia de gestiune.
Avem si o aplicatie de insights, prin care se pot face multe tipuri de rapoarte. Pot folosi si Food Panda, prin care se pot directiona comenzile (un conector intre restaurant si marketplace)
Acum suntem axati pe partea de food si livrare. In viitor va exista un marketplace de shops. O sa incepem sa-l promovam in perioada viitoare.
E un proces in 2 pasi: să existe un magazin online cat mai rapid, ce poate fi trimis ca link tuturor clientilor; pasul 2 este acest marketplace de shop-uri
Noi monetizam aplicatiile din marketplace: client, POS, ecommerce. Pe primele doua le oferim gratuit (ar fi fost 144 lei pe luna) in urmatoarele 6 luni
Pentru marketplace, pt o vanzare de 100 lei trebuie sa platesti 3.5 lei catre Ebriza. Noi inglobam toate serviciile, inclusiv mentenanta, in acest cost. E o bataie de cap mai mica pt un antreprenor care nu are prezenta online.
Nu am trimis angajatii in somaj tehnic. Am ajuns la niste intelegeri cu unii clienti ca sa putem trece impreuna peste perioada asta. Nu am avut un scenariu de criza, dar Ebriza este 100% cloud. Ceea ce ne ofera un avantaj enorm, putem reduce costurile de la o zi la alta foarte usor. Am putut sa reactionam foarte repede.
Da, in momentul in care clientul isi creeaza siteul de ecommerce, el este populat cu toate datele...Din prima zi de publicare a magazinului, toate documentele legale sunt acolo.
Nu stim cat o sa dureze criza, cred ca se va reveni greu; mai ales pe Horeca. Trendul de vanzare in online va creste si dupa criza.
Ebriza este un serviciu software online pentru vânzarea (emiterea bonurilor fiscale) și gestionarea unor afaceri precum: restaurante, cafenele, livrări, băcănii.
Proprietarii sau managerii afacerilor își pot urmări #deladistanta vânzările, stocurile sau campaniile de marketing în timp real, din mai multe locații și chiar de pe telefonul mobil. Ebriza este o soluție software care îți permite să vezi încasările, intrările de marfă sau alte rapoarte.
Serviciul de vânzare Ebriza Cloud POS îți permite chiar să vezi gradul de ocupare al meselor din locația ta.
În perioada stării de urgență Ebriza a pregătit pentru antreprenori o soluție de mutare rapidă a vânzărilor online care integrează și sistemul BT la plata cu cardul.
„Cu aplicatia Ebriza și soluția BT de plată cu cardul, un antreprenor poate deschide un magazin online foarte rapid. Soluția are integrate facilitățile Ebriza de preluare a comenzilor, gestiune și facturare”, a anunțat, miercuri, Banca Transilvania.
În 2018, Grupul Financiar Banca Transilvania, prin BT Investments, a fost principalul investitor într-o rundă de finanțare de 300.000 de euro lansată de Ebriza.
”BT face aceasta investiție pentru a sustine antreprenorii, care își pot gestiona mai bine afacerea datorită software-ului dezvoltat de Ebriza”, explica BT la momentul anunțului investiției.
Alături de Banca Transilvania au mai investit și fondul de accelerare clujean Risky Business, fondatorul Marty Restaurants, Marcelus Suciu si fondatorul Salad Box Dan Isai.