Întreb BT: Rentabilitatea unui magazin online. Care sunt avantajele și de ce business-ul meu ar trebui să aibă o prezență online? Doi specialiști au răspuns întrebărilor antreprenorilor

De ce să-mi duc afacerea și în mediul online? Cum aleg o platformă de eCommerce potrivită business-ului meu? Ce investiții presupune această decizie? Cum reușesc să ajung cât mai repede la clienții mei? Doi specialiști au răspuns întrebărilor antreprenorilor 

 
 

  • VEZI RĂSPUNSURILE ÎN COMENTARII​​​​​​​

Invitați la întâlnirea online ”Întreb BT”:

  • Marius Flore – Director Digital Omnichannel Services. Marius are o experiență de 19 ani în Banca Transilvania, acoperind pe rând arii din zona business-ului de carduri cum ar fi în cele legate de implementarea sistemului de carduri în Banca Transilvania, administrarea disputelor și a fraudelor din carduri, dezvoltarea rețelei de comercianți acceptatori a cardurilor la plată prin intermediul POS-urilor și a soluțiilor de tip ecommerce, dezvoltarea și implementarea platformelor de online banking BT24 (internet și mobile banking), iar în ultimii 2 ani exclusiv în zona de dezvoltare de servicii și platforme digitale cu scopul de a acoperi pe baza interacțiunii digitale/ online nevoile clienților noștri. 

  • Sergiu Băbășan - Business developer și Cofondator Blugento. Sergiu activează de peste 10 ani în domeniile IT și vânzări și a condus mai multe proiecte software înainte de a se implica în Blugento România. Blugento are în prezent peste 300 de clienți în portofoliu și oferă o gamă completă de servicii de ecommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online. 

     
     

 
 Cei doi specialiști vor răspunde la întrebări pe următoarele teme, legate de rentabilitatea unui magazin online.

  • care sunt provocările deschiderii unui magazin pe o platformă de eCommerce? 
  • cum aleg soluția de eCommerce potrivită business-ului meu? 
  • cum deschid un magazin online dar mai ales, cum reușesc să ajung cât mai repede la clienții mei? 
  • de ce am nevoie pentru a duce în online afacerea mea din offline? 
  • cât costă deschiderea și mentenanța unui magazin online?   

 
ATENȚIE: Puteți adresa întrebări scrise, folosind formularul de comentarii de la finalul articolului până miercuri, 6 iunie, ora 11.00, precum și în timpul întâlnirii online, în intervalul 11.00 - 12.00.

  • Pentru a putea adăuga întrebări în formularul de comentarii, trebuie să vă logați ca utilizator, cu e-mail și parolă.
  • Dacă nu aveți cont de utilizator, puteți crea unul cu o adresă validă de e-mail.
  • Vă rugăm să adresați numai întrebări legate de tema întâlnirii on-line.
  • Vom accepta doar comentariile și întrebările care respectă tema întâlnirii și care conțin un limbaj decent. 

Specialiștii Băncii Transilvania răspund în scris, la comentarii, imediat după fiecare întrebare, în ordinea postării întrebărilor.
 
Întreb BT este o serie de întâlniri online săptămanale, realizată de StartupCafe.ro în parteneriat cu Banca Transilvania, destinată antreprenorilor cu firme mici și mijlocii interesați de instrumente de creditare pentru dezvoltarea afacerilor.

 
Dacă doreşti să primeşti răspunsul la întrebare și pe email, bifează căsuta ”Vreau răspuns de la autor

Cum contactezi direct specialistul:
• Folosește butonul de contact din profilul autorului
• Ține legătura cu specialistul, direct în contul tău