Comunicarea este una dintre nevoile de baza ale mediului de business. Pentru ca nu e suficient sa ai un produs exceptional daca tu esti singurul care stie ca-l are.
Principiul este valabil nu doar pentru marile companii, ci cu atat mai mult pentru afacerile mici, la inceput de drum, care abia isi construiesc un brand de incredere.
De multe ori, ca antreprenor, te indragostesti atat de tare de ideea ta de afaceri, incat ajungi sa o privesti cum isi priveste un parinte copilul: e cea mai buna, cea mai frumoasa, cea mai performanta.
Uiti, insa, ca la fel sunt toate afacerile din piata, fiecare dintre ele e “copilul” cuiva, iar decizia de cumparare nu sta la tine, ci la cel care intinde mana dupa card.
Ce te diferentiaza, insa, este povestea. Nu uita ca esti primul ambasador al afacerii tale.
Vino in Stup la atelierul de Business Storytelling pentru antreprenorii la inceput de drum si hai sa scriem impreuna povestea care te vinde.
Castiga increderea si fidelitatea viitorilor tai clienti!