Răzvan Tătaru

Top 10 branduri 2024, la nivel mondial: Apple, primul brand de 1000 miliarde dolari

Vedere a Pământului, interconectată de linii, brand global

Apple este, în continuare, pe primul loc în clasamentul celor mai valoroase branduri globale, devenind primul brand de 1000 miliarde dolari, conform studiului Kantar BrandZ, realizat de firma de cercetare de piață omonimă.

Primele locuri ale clasamentului sunt ocupate de giganții americani Apple, Google, Microsoft și Amazon, la fel ca anul trecut.

McDonald’s își păstrează, de asemenea, poziția în top cinci, succesul său fiind susținut de inovația continuă, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale pentru meniurile dinamice proiectate pe panouri digitale și pentru predicția comenzilor.

NVIDIA a crescut 16 locuri în clasament, pe locul 8, lucru care demonstrează puterea pe care o arată deja inteligența artificială în viața de zi cu zi, potrivit studiului.

TOP 10 cele mai valoroase branduri la nivel mondial, conform Kantar:

  1. APPLE - valoare de brand de 1.015,9 miliarde de dolari
  2. GOOGLE - 753.474 miliarde dolari
  3. MICROSOFT - 712,883 miliarde de dolari
  4. AMAZON- 576,622 miliarde de dolari
  5. MCDONALD'S - 221,902 miliarde de dolari
  6. NVIDIA - 201,840 miliarde de dolari
  7. VISA - 188,929 miliarde de dolari
  8. FACEBOOK - 166,751 miliarde de dolari
  9. ORACLE - 145,498 miliarde de dolari
  10. TENCENT - 141,02 miliarde de dolari

Pe lângă NVIDIA, Adobe și AMD au înregistrat, de asemenea, câștiguri impresionante, asigurându-și un loc în Top 20 branduri în funcție de creșterea valorii mărcii, crescând față de 2023 cu 66% și, respectiv, 53%.

Adăugând și Instagram, Facebook sau Uber, care au înregistrat și ele creșteri din nou, toate aceste companii evidențiază modul în care inovațiile tehnologice pot stimula implicarea consumatorilor și pot accelera creșterea afacerii.

Descarcă de AICI studiul Kantar BrandZ 2024

Parallax

Vizualizari
492
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri