Răzvan Tătaru
Apple este, în continuare, pe primul loc în clasamentul celor mai valoroase branduri globale, devenind primul brand de 1000 miliarde dolari, conform studiului Kantar BrandZ, realizat de firma de cercetare de piață omonimă.
Primele locuri ale clasamentului sunt ocupate de giganții americani Apple, Google, Microsoft și Amazon, la fel ca anul trecut.
McDonald’s își păstrează, de asemenea, poziția în top cinci, succesul său fiind susținut de inovația continuă, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale pentru meniurile dinamice proiectate pe panouri digitale și pentru predicția comenzilor.
NVIDIA a crescut 16 locuri în clasament, pe locul 8, lucru care demonstrează puterea pe care o arată deja inteligența artificială în viața de zi cu zi, potrivit studiului.
Pe lângă NVIDIA, Adobe și AMD au înregistrat, de asemenea, câștiguri impresionante, asigurându-și un loc în Top 20 branduri în funcție de creșterea valorii mărcii, crescând față de 2023 cu 66% și, respectiv, 53%.
Adăugând și Instagram, Facebook sau Uber, care au înregistrat și ele creșteri din nou, toate aceste companii evidențiază modul în care inovațiile tehnologice pot stimula implicarea consumatorilor și pot accelera creșterea afacerii.