Un startup primeşte o investiţie de 40 milioane dolari pentru a ajuta magazinele online mici să concureze cu giganţi precum Amazon

ShipBob, o platformă de e-fulfillment a primit o investiţie de 40 milioane de dolari pentru a ajuta micile afaceri online să poată rezista într-o piaţa dominata de giganţi precum Amazon. Ce face această platformă.

 
 

ShipBob a fost lansată în 2014 în cadrul acceleratorului de afaceri Y Combinator şi, ca orice platformă de e-fulfillment, ajută afacerile online să-şi gestioneze stocurile, să depoziteze marfa şi să facă livrări, notează techcrunch.com.

Startup-ul fondat de Dhruv Saxena şi Divey Gulati, doi ingineri care se cunosc din timpul facultăţii, se află la cea de a treia rundă de finanţare, după ce înainte a mai primit 5 milioane de dolari într-o serie A şi 17,5 milioane de dolari serie B.

 
 

“După absolvire, am venit cu ideea de a lansa un magazin online şi reuşisem să automatizăm aproape toate procesele, mai puţin partea de logistică şi livrare. Ne-am dat seama că niciuna dintre soluţiile existente în piaţa nu funcţiona cum trebuie, aşa că am aplicat la Y Combinator cu aceată idee, susţinând că e mai uşor ca oricând să lansezi o afacere online, dar toate aceste afaceri vor avea nevoie de servicii de livrare, logistică şi gestiune”, spune unul dintre fondatorii startup-ului.

Astfel de platforme există şi în România. Una dintre ele este Frisbo, care a primit recent o investiţie de 500.000 de euro, în urma căreia a ajuns la o evaluare de 3 milioane de euro.