De ce eșuează companiile? Întrebări de la antreprenori, răspunsuri de la Iancu Guda, specialist în analiza situațiilor financiare ale companiilor. Vezi în articol răspunsurile

Specialist în analiza de risc a companiilor și în finanțele afacerilor, Iancu Guda va răspunde luni 26 februarie 2018, de la ora 12.00 la întrebări pe tema cauzelor care duc la falimentul unor afaceri.

Guda este președintele Asociației Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) și autorul recentei cărți ”De ce eșuează companiile. 10 greșeli și 100 de soluții”, apărută în 2018, la editura Publica.

Este membru al echipei de conducere Coface Romania și director general al Coface Credit Management Services. Cu peste 12 ani de experiență în managementul riscului de credit, lector asociat la Institutul Bancar Român (unde predă cursuri de analiză financiară avansată și finanțe corporative), Guda îți va răspunde  personal la întrebări despre afacerea ta. 

 
 


Întâlnirea s-a încheiat.

Citește răspunsurile lui Iancu Guda, la comentarii

Iancu Guda răspunde la întrebări pe următoarele teme:

  • Primul an cu pierderi la firmă. Nici al doilea nu arata prea bine.  Trebuie să te îngrijorezi?

     
     

  • Încasezi mai repede de la clienți și plătești furnizorii mai târziu: ce capcane ascunde această practică

  • Cum folosești deștept o linie de creditare

  • Cu ce preț crești cota de piață

  • Dividendele: când și cum le distribui

  • Cum faci un scenariu de stres pentru afacerea ta

  • Greșeli din care poți, totuși, supraviețui

Între timp, votează și tu la sondajul StartupCafe.ro

 

 
 

Cumpără cartea specialistului Iancu Guda de pe GiftBooks.ro

”De ce eșuează companiile? 10 greșeli și 100 de soluții” documentează cele mai comune 10 greșeli ale companiilor active din Romania, care au intrat în insolvența în ultimii 10 ani.

 
 

Într-un limbaj simplu și pe înțelesul tuturor, autorul oferă 10 răspunsuri practice la întrebarea „de ce eșueaza companiile?” și 100 de soluții pragmatice pentru rezolvarea acestora.

Recomandările de la finalul fiecarui capitol devin un ghid de bune practici pentru dezvoltarea sănătoasă a propriei companii sau pentru monitorizarea consultativă a partenerilor de afaceri.