Google face schimbări majore pentru Hotel Ads – instrumentul prin care hotelierii îşi promovează afacerile

Google Hotel Ads, un instrument de promovare a hotelurilor şi a altor afaceri din turism, care funcţionează în peste 150 de ţări, va fi inclus în serviciul de publicitate Google Ads, devenind o parte a acestei platforme.

 
 

Această modificare vine după ce mulţi parteneri Google care folosesc tool-ul Hotel Ads s-au plâns că e dificil să managerieze campaniile în două instrumente separate, aşa că Hotel Ads va fi integrat în platforma Google Ads, a anunţat compania.

Google Hotel Ads este un serviciu adresat hotelierilor prin care aceştia îşi pot promova afacerile în Google, pentru a anunţa promoţii sau îşi pot pune pe harta Google hoteluri şi exemple de preţuri.

 
 

Principalele funcţionalităţi:

  • organizarea în funcţie de brand şi clasa hotelurilor
  • un control mai mare asupra licitaţiilor (pe cuvinte de căutare)
  • mai multe date şi rapoarte legate de campanii

De asemenea, Google a anunţat lansarea în variantă beta (de testare) a unui nou instrument - Hotel Center prin care agenţiile şi hotelierii vor avea un control mai bun asupra costurilor de campanii, spune Google pe blogul companiei.

Vezi mai multe aici.