Denisa Crăciun

TOP cele mai puternice branduri românești în 2023

România

În 2023, românii au cumpărat la fel de multe produse de la branduri românești ca în 2022 (46%) și chiar mai multe în ultimul an (28%), potrivit unui studiu care arată topul celor mai puternice mărci românești de anul acesta.

Conform raportului, în 2023 cererea de branduri românești este mai mare decât în trecut, astfel că 39% dintre români estimează că anul viitor vor cumpăra mai multe mărci românești.

Arctic și Borsec sunt cele mai puternice branduri românești, arată un top realizat de Biz și Unlock Research.

Locul al doilea este ocupat de eMAG, în timp ce pe poziția a treia este Napolact. Între primele locuri din top mai sunt Aqua Carpatica, Bucovina, Pate Bucegi, FAN Courier, Dorna, Dacia și Gerovital.

Top cele mai puternice branduri românești în 2023

  1. Borsec
  2. Arctic
  3. eMAG
  4. Napolact
  5. Aqua Carpatica
  6. Bucovina
  7. Pate Bucegi
  8. FAN Courier
  9. Dorna
  10. Dacia
  11. Gerovital 

Totodată, topul Brandurilor Românești Tinere este condus de Tazz, urmat de Lăptăria cu Caimac și 5toGo.

Potrivit raportului, respondenții cred că brandurile noi românești sunt agile, flexibile, curajoase, cu idei noi și inovatoare, în armonie cu lumea, efervescente.Totodată, consideră că brandurile noi românești își asumă riscuri, prin comparație cu cele vechi văzute mai puțin agile, rezervate, constante, disciplinate și adaptate.

Top cele mai puternice branduri tinere românești în 2023

  1. Tazz
  2. Lăptăria cu caimac
  3. 5 to go
  4. Fresful
  5. LaDoiPaşi
  6. Untold
  7. Spartan
  8. Neversea
  9. Artesana
  10. Mototol 

Studiul măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori  fără a lua calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 600 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.

 

Parallax

Vizualizari
760
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Veo
Group
Fan Curier si Emag - nu sunt branduri de consum......Borsec da, Napolact da...si a.s.m.d.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri