Primul incubator din Romania destinat dezvoltatorilor de jocuri. Participantii pot obtine 50.000 de dolari
raluca.abrihann

Primul incubator din Romania destinat dezvoltatorilor de jocuri. Participantii pot obtine 50.000 de dolari

Imagine principala
Primul incubator din Romania destinat dezvoltatorilor de jocuri. Participantii pot obtine 50.000 de dolari
Primul incubator din Romania destinat dezvoltatorilor de jocuri,
Carbon, isi aduce mentroii la ESL Arena, din cadrul East European Comic
Con, pentru a-i consilia pe cei care si-au creionat o idee de joc si
cauta indrumare si solutii. Programul ofera o finantare directa de pana
la 50.000 de dolari pe proiect.


Sambata, 28 mai, in booth-ul Carbon gazduit de RGDA (Romanian Game Developers Association), tinerii isi vor putea prezenta ideile la masa mentorilor, unde Francisc Apostu si Ionut Gabriel Solomon, le vor oferi sfaturi  pentru a da viata jocurilor lor.

Carbon este primul incubator din Romania care isi propune sa dezvolte industria de gaming si a fost creat intr-un spatiu al Europei de Est care s-a afirmat in ultimii ani prin numarul tot mai mare al dezvoltatorilor de jocuri. Carbon isi propune sa sprijine antreprenorii regionali din zona de gaming, ajutandu-i sa creeze jocuri unice si sa puna bazele unor businessuri viabile.

Incubatorul ofera o finantare directa de pana la 50.000 de dolari pe proiect, precum si servicii personalizate de consiliere, structurate in trei pachete, in functie de necesitatile individuale ale businessurilor.

Pe toata durata finantarii, dezvoltatorii raman 100% independenti. Carbon imparte riscul cu studiourile indie pe care le sustine, modelul de business al incubatorului bazandu-se pe revenue share, adica pe incasarea unui procentaj din venitul generat de proiectele sustinute. Astfel, in functie de pachetul de servicii ales de catre startup, Carbon va incasa 7-21%, au nuntat organizatorii.

Ionut Gabriel Solomon este Senior Designer la Amber, cel mai mare studio independent din Romania, si a lucrat la titluri precum Cindarella FreeFall sau The Martian.  Ionut si-a inceput cariera ca Senior Tester la Ubisoft, in 2007, ajungand ulterior Level Designer si apoi Game Designer. El este, incepand din acest an, si conferentiar la SAE Institute, unde tine cursuri de Game Design.

Francisc Apostu si-a inceput cariera in gaming in 2010, ca tester la Ubisoft. Dupa numai sase luni a avansat  pe postul de  Game Designer. In prezent, este Senior Designer la Amber si este omul din spatele noului joc Link Twin, care a fost prezentat recent de Amber la Romanian Design Week.

Inscrierile la masa mentorilor se pot face pe pagina de Facebook a Carbon si la adresa de e-mail contact@carbon-incubator.com.

"Nu este doar misiunea noastra, aceea de a sprijini dezvoltarea unei industrii locale de dezvoltare de jocuri, cea care ne-a determinat sa venim anul acesta la Comic Con pentru a intalni si incuraja talentul pe care stim ca Romania il are. Este si bucuria de a-i intalni pe cei despre ale caror jocuri vom auzi peste putini ani", spune Catalin Butnariu, co-fondator Carbon si Presedinte al RGDA.
Parallax

Vizualizari
106
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri

 

Cookie Settings