Denisa Crăciun

Startup-ul românesc Stailer lansează o colecție de NFT-uri prin platforma Elrond

Thumbnail

Startup-ul românesc Stailer, platformă de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare, lansează o colecție de NFT-uri pe blockchain-ul Elrond, care vor putea fi achiziționate cu moneda Egld și cu orice card bancar.

Startup-ul lansează în iunie Shine, o colecție de Non-Fungible Tokens, pe blockchain-ul Elrond. Potrivit unui comunicat transmis joi către StartupCafe.ro, cele 8.888 de NFT-uri reprezintă singura colecție care va fi lansată de Stailer în România.

7% din valoarea colecțiilor va fi donată: 5% către Fundația “Jeni Mandachi”, lansată de antreprenorul Ștefan Mandachi, și 2% pentru asociațiile de beauty din România pentru susținerea industriei locale.

Tehnologia blockchain permite startup-ului tech să emită carduri de fidelizare a căror existență nu mai este condiționată de identitatea unei persoane, ci de posesia unui voucher digital care este transmisibil.

Tehnologia permite deținătorilor să cedeze sau să vândă acest privilegiu altor persoane.

Deținătorii colecției Shine vor avea prețuri reduse cu până la 35% la toate saloanele participante în programul Stailer ads și orice serviciu rezervat prin aplicație va aduce utilizatorilor 1 euro cashback, tratament preferențial, băuturi și o serie de discounturi, conform comunicatului.

De asemenea, utilizatorii vor avea acces gratuit la evenimentele de beauty organizate de Stailer, iar fiecare salon din rețea va lista individual beneficiile acordate deținătorilor colecției.

În plus, recenziile oferite saloanelor de către deținătorii colecției Shine au statut special și vor fi evidentiate separat. Totodată, recenziile gold au impact asupra algoritmului de căutare, influențând ordinea în care sunt afișate saloanele utilizatorilor. 

„Lumea se mișcă mai rapid ca niciodată, tehnologia și inovația ne ajută să ținem pasul cu ritmul tot mai alert, iar piața NFT-urilor reprezintă o oportunitate pentru utilizatori. De la momentul lansării, Stailer a digitalizat peste 1500 de saloane și frizerii din industria de înfrumusețare. Am pus la dispoziție unelte gratuite care odată implementate au permis consumatorilor să verifice în timp real disponibilitatea și să se programeze online. Mai departe, obiectivul nostru este de a capitaliza compania cu scopul de a îmbunătăți tehnologia și să ne lansăm internațional în Budapesta și Istanbul. Suntem pregătiți”, spune Andrei Ursachi, CEO și co-fondator Stailer.

„Designerul colecției este creatorul de modă Cătălin Botezatu. NFT-urile anunțate de Stailer înfățișează un unicorn, care reprezintă simbolul eleganței și al bunăstării, iar accesorizarea acestor NFT-uri este realizată în concordanță cu tendințele momentului în industria modei”, transmite startup-ul românesc.

Prin emiterea acestor “legitimații VIP”,  Stailer împuternicește deținătorii și îi transformă într-o “autoritate de control” cu rolul de a evalua gama saloanelor de lux într-un mod obiectiv și transparent.

Va rezulta de aici o ierarhie a celor mai bune saloane de lux care va fi pusă la dispoziție utilizatorilor interesați de astfel de servicii.

NFT sau Token Nefungibil reprezintă un activ financiar prezentat printr-o formă de artă (imagini, videoclipuri, muzică și obiecte din jocuri video).

Nefungibilitatea vine din faptul că fiecare NFT este unic, este un obiect digital care nu poate fi replicat.

Dacă în cazul criptomonedelor sau fiat poți avea mai mult din același activ digital și poate fi cheltuit, în cazul NFT-urilor nu pot există două la fel.

Unicitatea acestor active, teoretic vorbind, ar trebui să ajute la creșterea valorii lor pe termen lung conform regulii de bază a finanțelor – “cerere și ofertă”. Un activ unic cu cerere mare va atrage automat o creștere a prețului în timp.

Stailer a anunțat recent a patra investiție în valoare de 1 milion de euro de la un grup investitori de tip angel.

Tranzacția a ridicat valoarea finanțărilor atrase de Stailer la 2 milioane de euro, susține startup-ul în comunicat.

Noua rundă de finanțare de un milion de euro are ca obiectiv consolidarea metricilor de performanță (KPI) și pregătirea companiei pentru intrarea în acționariat a fondurilor de investiții.

Investiția marchează intrarea companiei în etapa de scaleup. Ca parte a strategiei de dezvoltare, Stailer și-a consolidat poziția în piața locală, iar până la sfârșitul anului 2022 vrea să își extindă rețeaua în toate orașele din România.

Parallax

Vizualizari
1764
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri