Denisa Crăciun

Startup românesc de programări online la coafor, evaluat la 10 milioane Euro

Thumbnail

Stailer.ro, o platformă de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare, lansată de antreprenorul Andrei Ursachi, a atras a treia investiție din 2021, în valoare de 500.000 de euro de la un grup de investitori de tip angel.

În urma investiției de tip bridge, Stailer devine o companie evaluată la 10 milioane de euro, o dublare a valorii de piață obținută în șase luni de zile. Noua rundă de finanțare este condusă de Cosmin Țîrvuloiu, antreprenor și investitor în proiecte tech.

Ca parte a strategiei de dezvoltare, Stailer își va consolida poziția în piața locală, astfel încât compania va fi prezentă în toate orașele reședință în următoarele două luni, iar până la sfârșitul lui 2022 își va extinde rețeaua în toate orașele din România, a transmis, marți, compania către StartupCafe.ro.

„Accesarea investiției va permite continuarea expansiunii rețelei Stailer într-un mod accelerat și pregătirea metricilor de performanță pentru ridicarea următoarei runde de investiții de tip seed. Obiectivul nostru este de a digitaliza industria de înfrumusețare din Europa Centrală și de Est  într-un timp scurt, printr-o strategie de tip blitzscale”, a spus Andrei Ursachi, CEO și co-fondator al Stailer.

Investitorii care au mai participat în rundele anterioare de investiții sunt antreprenorii Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor și specialist în creșterea afacerilor), Eugen Șotropa (fondator e-advertising) și Cătălin Briciu (co-fondator Linnify Ventures).

Din ianuarie 2022 Stailer va începe înregistrarea saloanelor de înfrumusețare din Budapesta, urmând ca aplicația adresată consumatorilor să fie lansată în Ungaria în trimestrul al doilea din 2022.

Stailer spune că cei mai importanți factori care au contribuit la creșterea evaluării companiei sunt adopția rapidă la nivelul consumatorilor, numărul de rezervări și cererea în creștere din partea profesioniștilor de beauty.

Astfel, numărul de rezervări din partea consumatorilor a crescut de o sută de ori față de aceeași perioadă a anului trecut, susține compania. În luna decembrie a acestui an, Stailer va livra către cele 900 de saloane partenere din rețeaua Stailer cel puțin 20.000 de clienți suplimentari. De asemenea, 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă.

Clienții noi livrați către saloane de înfrumusețare din rețeaua Stailer sunt comisionate cu 1 euro per client confirmat.

„În acest moment, Stailer nu are concurență relevantă la nivel local sau regional. Afacerea este plasată într-un ocean albastru și asta permite o creștere agresivă la nivel local și regional”, adaugă Andrei Ursachi, CEO și co-fondator Stailer.

În ceea ce privește numărul de utilizatori, obiectivul companiei Stailer este să ajungă până la finele anului 2021 la o rețea de 1.000 de saloane și 5.000 stiliști.

Parallax

Vizualizari
6945
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri