Denisa Crăciun

Stailer, startup românesc de programări online la coafor, obține o finanțare de 1 milion Euro

Thumbnail

Stailer, o platformă românească de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare, lansată de antreprenorul Andrei Ursachi alături de trei cofondatori, a obținut o nouă investiție, de 1 milion de euro, de la un grup de investitori de tip angel, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

Finanțarea de un milion de euro este condusă de Cosmin Țîrvuloiu, antreprenor și investitor în proiecte tech. Investitorii care au mai participat în rundele anterioare de investiții sunt antreprenorii Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor și specialist în creșterea afacerilor), Eugen Șotropa (fondator e-advertising) și Cătălin Briciu (co-fondator Linnify Ventures), precum și alți investitori străini.

Cu noua investiție obținută, Stailer ajunge la finanțări totale de 2 milioane de euro, conform comunicatului.

Noua rundă de finanțare de un milion de euro are ca obiectiv consolidarea metricilor de performanță (KPI) și pregătirea companiei pentru intrarea în acționariat a fondurilor de investiții.

Totodată, noua investiție marchează și intrarea companiei în etapa de scaleup. Ca parte a strategiei de dezvoltare, Stailer vrea să își consolideze poziția în piața locală, iar până la sfârșitul anului 2022 să își extindă rețeaua în toate orașele din România.

În urma investiției de tip bridge, Stailer și-a crescut valoarea de piață obținută în ultimele luni.

Potrivit Stailer, investitorii se uită tot mai mult la anumiți indicatori cheie ai unui startup aflat în creștere accelerată și la ipotezele care au fost deja validate.

Astfel, viteza de creștere (velocity), numărul de clienți, și MRR (monthly recurring revenue – venituri recurente lunare) sunt metricii cei mai importanți acum pentru investitori față de echipă și viziune, din rundele anterioare de finanțare.

„O relaxare deplină a restricțiilor și perspectiva că pandemia a trecut creează o cerere ridicată în piață. În acest context, digitalizarea va ajuta consumatorii să identifice foarte ușor furnizorii de servicii de înfrumusețare, să verifice disponibilitatea și prețurile și să se programeze online. Am ales să ridicăm o nouă rundă bridge pentru a ne asigura o poziție foarte bună în negocierile cu fondurile de investiții pentru următoarea rundă de investiții de tip seed”, spune Andrei Ursachi, CEO și co-fondator al Stailer.

Potrivit antreprenorului Andrei Ursachi, startup-urile încheie "în genunchi" negocierile cu fondurile de investiții de cele mai multe ori din lipsă de lichidități, iar acest lucru aduce repercusiuni pe termen lung.

Potrivit unui studiu Stailer, în prezent, peste 80% dintre saloanele de înfrumusețare mizează pe o creștere a veniturilor în 2022 după revenirea de anul trecut.

Astfel, 39,5% dintre antreprenorii din industria de beauty previzionează o creștere a încasărilor de 10-20% în primul trimestru din 2022 în comparație cu primele trei luni din 2021,  23,3% dintre proprietarii de saloane văd un avans de 20-50%, în timp ce 16,3% sunt mai optimiști (creștere de cel puțin 50%).

Doar 14% mizează pe o stagnare a veniturilor, iar 3,5% văd o scădere la început de 2022, conform raportului. 

Din ianuarie 2022 startup-ul de programări online la salon a început înregistrarea saloanelor de înfrumusețare din Budapesta, urmând ca aplicația adresată consumatorilor să fie lansată în Ungaria în trimestrul al doilea din 2022.

Factorii care au contribuit la creșterea evaluării companiei Stailer sunt adopția rapidă la nivelul consumatorilor, numărul de rezervări și cererea în creștere din partea profesioniștilor de beauty, spune startup-ul.

În prezent, Stailer livrează către saloanele partenere din rețeaua Stailer cel puțin 30.000 de clienți suplimentari lunari. De asemenea, 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă, iar trendul continuă să accelereze.

Clienții noi livrați către saloane de înfrumusețare din rețeaua Stailer sunt comisionați cu 1 euro per client confirmat, lucru care sporește încasările saloanelor partenere precum și gradul lor de ocupare.

„Serviciul Stailer economiseşte timp şi simplifică procesul de căutare şi programare pentru utilizatori, astfel că numărul celor înregistraţi, 50.000 în acest moment, este în continuă creştere. În mod gratuit şi foarte rapid, ei au acces la o bază de date cu peste 1.250 de saloane din toate oraşele reședință de județ din România, unde se pot programa la servicii precum coafat, tuns, vopsit, make-up, manichiură sau cosmetică. Totodată, utilizatorii pot filtra saloanele partenere după criteriile dorite: în funcţie de zonă, de preţuri, de recomandările altor utilizatori sau după disponibilitatea în intervalul orar dorit”, potrivit comunicatului. 

În privința numărului de utilizatori, obiectivul companiei Stailer este să ajungă până la finele primului trimestru din 2022 la o rețea de 1.500 de saloane și 5.000 de stiliști.

Stailer a fost fondată în anul 2020, de Andrei Ursachi, Attila Gere (CTO în cadrul companiei), Bogdan Clipici (Chief Sales Officer) și Naliciadji Vladislav (Chief Product Officer).

Parallax

Vizualizari
2854
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri