Smile Media

Întreb BT: Rentabilitatea unui magazin online. Care sunt avantajele și de ce business-ul meu ar trebui să aibă o prezență online? Doi specialiști au răspuns întrebărilor antreprenorilor

Thumbnail

De ce să-mi duc afacerea și în mediul online? Cum aleg o platformă de eCommerce potrivită business-ului meu? Ce investiții presupune această decizie? Cum reușesc să ajung cât mai repede la clienții mei? Doi specialiști au răspuns întrebărilor antreprenorilor 

  • VEZI RĂSPUNSURILE ÎN COMENTARII​​​​​​​

Invitați la întâlnirea online ”Întreb BT”:

  • Marius Flore – Director Digital Omnichannel Services. Marius are o experiență de 19 ani în Banca Transilvania, acoperind pe rând arii din zona business-ului de carduri cum ar fi în cele legate de implementarea sistemului de carduri în Banca Transilvania, administrarea disputelor și a fraudelor din carduri, dezvoltarea rețelei de comercianți acceptatori a cardurilor la plată prin intermediul POS-urilor și a soluțiilor de tip ecommerce, dezvoltarea și implementarea platformelor de online banking BT24 (internet și mobile banking), iar în ultimii 2 ani exclusiv în zona de dezvoltare de servicii și platforme digitale cu scopul de a acoperi pe baza interacțiunii digitale/ online nevoile clienților noștri. 

  • Sergiu Băbășan - Business developer și Cofondator Blugento. Sergiu activează de peste 10 ani în domeniile IT și vânzări și a condus mai multe proiecte software înainte de a se implica în Blugento România. Blugento are în prezent peste 300 de clienți în portofoliu și oferă o gamă completă de servicii de ecommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online. 

 
 Cei doi specialiști vor răspunde la întrebări pe următoarele teme, legate de rentabilitatea unui magazin online.

  • care sunt provocările deschiderii unui magazin pe o platformă de eCommerce? 
  • cum aleg soluția de eCommerce potrivită business-ului meu? 
  • cum deschid un magazin online dar mai ales, cum reușesc să ajung cât mai repede la clienții mei? 
  • de ce am nevoie pentru a duce în online afacerea mea din offline? 
  • cât costă deschiderea și mentenanța unui magazin online?   

 
ATENȚIE: Puteți adresa întrebări scrise, folosind formularul de comentarii de la finalul articolului până miercuri, 6 iunie, ora 11.00, precum și în timpul întâlnirii online, în intervalul 11.00 - 12.00.

  • Pentru a putea adăuga întrebări în formularul de comentarii, trebuie să vă logați ca utilizator, cu e-mail și parolă.
  • Dacă nu aveți cont de utilizator, puteți crea unul cu o adresă validă de e-mail.
  • Vă rugăm să adresați numai întrebări legate de tema întâlnirii on-line.
  • Vom accepta doar comentariile și întrebările care respectă tema întâlnirii și care conțin un limbaj decent. 

Specialiștii Băncii Transilvania răspund în scris, la comentarii, imediat după fiecare întrebare, în ordinea postării întrebărilor.
 
Întreb BT este o serie de întâlniri online săptămanale, realizată de StartupCafe.ro în parteneriat cu Banca Transilvania, destinată antreprenorilor cu firme mici și mijlocii interesați de instrumente de creditare pentru dezvoltarea afacerilor.

 
Dacă doreşti să primeşti răspunsul la întrebare și pe email, bifează căsuta ”Vreau răspuns de la autor

Cum contactezi direct specialistul:
• Folosește butonul de contact din profilul autorului
• Ține legătura cu specialistul, direct în contul tău

Parallax

Vizualizari
2135
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.99
Just for testing :

interaction: 2.5

popularity: 1.67

publishing: 2.89

expertise: 0

rating: 1.99

Business
Marius are 19 ani de experiență în Banca Transilvania, business-ul de carduri. În ultimii 2 ani a activat exclusiv în dezvoltarea de servicii și platforme digitale pentru nevoile clienților BT.
Articole publicate : 1
Adauga comentariu
poza de profil
Marcel
Tudorel
Servus! Am un mic lant de magazine cu haine XXL (deocamdata format doar din 3 magazine, dar in toamna sper sa mai deschid unul) si din ce in ce mai multa lume ma intreaba daca nu pot sa gaseasca produsele si pe internet. As vrea sa-mi fac un site, dar nu-mi dau seama cat m-ar costa si daca ar merita sa investesc banii, avand in vedere ca locuiesc intr-un oras mic in care se ajunge foarte usor la magazine. In plus, ma intereseaza sa stiu si cine ar trebui sa adminstreze acel magazin deoarece eu nu ma pricep foarte bine la partea asta tehnica si nici nu cred ca gasesc pe cineva aici, in oras. Multumesc!
Marius
Flore
Buna dimineata! Cred ca ideea de a dubla business-ul actual si cu un magazin online este una foarte buna! Chiar daca activati intr-un oras mic unde toata lumea va cunoaste magazinele si produsele, magazinul online vă va permite sa extindeti vanzarea si spre clienti din alte orase sau zone geografice. In felul acesta exista sanse foarte mari sa va multiplicati vanzarile, prin extinderea ariei de adresabilitate a produselor dvs.

Astfel daca acum pot cumpara doar cei din orasul dvs/ din proximitatea dvs, pe viitor un magazin online va permite sa va adresati oricarui potential client, fara limitari.

Al doilea mare avantaj e dat de faptul ca , in timp ce locatiile dvs. fizice au un orar/ program bine stabilit, magazinul online elimina aceasta bariera complet. Practic, de pe un magazin online poti cumpara in orice zi si la orice ora.
Sergiu
Băbășan
Servus Marcel,

Din cele mentionate de tine inteleg ca doresti o prezenta in online.
Poti intra in online in doua feluri:

1) Realizarea unui site de prezentare pt magazinul tau. Aceasta optiune iti perimte sa furnizezi informatii generale clientilor tai cum ar fi date de contact, tipuri de branduri pe care le comercializezi, orar de functionare, adresele magazinelor tale.

Pretul pentru realizarea unui site este de
-59 euro (plata unica) aferent designului grafic si
-19 euro/luna taxa de gazduire, mentenanta si suport tehnic.

Site-ul de prezentare este o optiune in special atunci cand scopul este sa castigi increderea clientilor tai. In schimb, daca scopul este sa vinzi mai mult si nemijlocit de granite de spatii si timp ai nevoie de solutia urmatoare.

2) Realizarea unui magazin online. Un magazin online iti permite sa vinzi direct produsele, clientilor tai care stau in fata calculatorului fie ca sunt la birou, sau acasa seara. In esenta, avand un magazin online, ai un magazin care vinde non-stop si oriunde in tara, sau chiar si peste hotare, produsele tale.

Gestionarea unui magazin online are nevoie de implicare activa din partea ta. In acest sens va trebui sa ai poze la rezolutie ridicata cu produsele tale, descrierea acestora. Un magazin online iti va da posibilitatea sa cresti substantial cifra ta de vanzare si vei simti ca si costurile aferente lui sunt mult mai scazute decat cele pe care le ocazioneaza un magazin offline.

Pretul pentru realizarea unui magazin online prin Go-Online difera in functie de numarul de produse. Astfel daca ai pana in 300 de produse costul va fi urmatorul:
-59 euro (plata unica) pentru tamplate-ul designului grafic si
-59 euro/luna abonamentul de gazduire, mentenanta si suport tehnic.

Poti gasi in link-ul de mai jos pachetele Go-Online si descrierile aferente.
https://goonline.blugento.ro/pachete/

In ceea ce priveste administrarea magazinului online acesta se face de catre tine pentru partea de produse, promotii, politici de preturi, campanii promotionale.

Noi iti vom pune la dispozitie tutoriale de invatare a panoului de administrare din spatele magazinului tau. Noi in schimb vom prelua sarcina care te sperie cel mai tare si anume partea tehnica. Ne vom asigura ca magazinul tau este tot timpul functional si up-datat la standardele momentului.
poza de profil
Maria
Savu
Buna ziua, eu si sora mea vindem articole de puericultura, am inceput timid dar vrem sa ne extindem. Un prieten ne-a recomandat woocommerce pentru ca noi de fapt am incput de la un blog. Am incerca sa aplicam la Start up nation unde aveam si un buget pentru site dar nu ne-am calificat.
Bluegento ce este? Este tot un fel de woocommerce? Am vorbit cu prietenul care face site-uri si ne-a spus ca ne costa 3-5000 de euro in functie de module si design...Ce imi recomandati? Mersi
Sergiu
Băbășan
Buna ziua Maria,
Blugento este o soluție construită pe fundația solidă a platformei Magento care oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-o soluție robustă și ușor de utilizat. Prin Blugento, îți poți lua grija de la infrastructura tehnică, și noi ne ocupăm de hosting, update-uri de securitate și dezvoltare continuă a platformei. Blugento are in schimb si beneficiul de a fi localizat pe Romania.

Asta inseamna ca noi integram toate serviciile din Romania de care ai nevoie la un magazimn online (curier, plata cu cardul, marketing afiliat, etc), eliminand astfel eventuale costuri cu integrarea lor (costuri care ar fi necesare daca ai opta pt woocommerce).

In lume cele mai multe magazine online sunt realizate pe platforma Magento. Magento si implicit Blugento iti permite scalarea businessului fara a risca sa pierzi datele tale (produse, useri etc.)

Alegerea pachetelor GO-Online, dincolo de eficacitate din punct de vedere financiar, deschide si posibilitatea, celor care au nevoie pt magazinul lor online de module specifice, sa le achizitioneze direct de pe marketplace-ul Magento. Costurile acestor module si integrarea lor se face la costuri reduse (undeva pana in 15% din costul necesar realizarii unui modul de la 0 pt woocommerce).

Pretul pe care l-ai mentionat tu este unul corect, actual. Go-Online prin inovatia tehnologica pe care a dezvoltat-o a redus aceste costuri substantial.

Gasesti in linkul de mai jos pachetele noastre.
https://goonline.blugento.ro/pachete/
Marius
Flore
Buna Maria, din perspectiva business, recomandam solutia GoOnline pe platforma Blugento pentru ca ofera cateva avantaje mari:
- iti ofera un magazin online la cheie in cateva zile. Cand spun la cheie ma refer la tot: design, arhitectura magazin, modul de administrare a produselor , comenzilor si campaniilor de marketing, precum si solutia completa de plata on line prin intermediul unui card bancar , respectiv optiunea cash on delivery.
- in al 2-lea rand iti ofera o predictibilitate pe termen mediu legata de bugetul de investitii in magazinul online. solutia vine cu un setup fee de 59 EUR (one time) si plati lunare recurente, in functie de pachetul ales (cel mai mic, optim pentru afacerile la inceput 59 EUR/luna). In felul asta salvezi sume semnificative de bani in faza de inceput, bani pe care , daca dispui de ei ii poti investi in publicitate si notorietate, gradual.
- nu in ultimul rand, prin Blugento oferim 3 optiuni de magazin, astfel incat pe masura ce volumele cresc poti foarte usor sa te muti de la o optiune la alta.
poza de profil
George
Alexie
Salut! Eu am deja un magazin online facut acum ceva ani de un prieten. Problema este ca el nu se mai poate ocupa de el, eu nu stiu sa fac asta si in momentul de fata este aproape nefunctional. Se poate prelua doar partea de mentenanta si imbunatatire sau ar fi nevoie sa-mi fac unul nou, de la 0? SI bineinteles, cam cat m-ar costa toata povestea asta?
Voi, la blugento, oferiti si consultanta pe partea de promovare?
Sergiu
Băbășan
Salut George,
Din pacate asta este una dintre marile probleme ce le au proprietarii de magazin care au optat pentru solutii mai putin specializate.

Noi nu preluam partea de mentenanta in schimb te sfatuiesc sa analizezi migrarea catre o platforma care sa aiba un nr. ridicat de specialisti si care sa iti permita sa cresti.

Noi la Blugento putem sa importam datele pe care le ai tu pe vechiul magazin si sa pornim astfel un nou magazin cu un nou design modern si in trend.

In ceea ce priveste partea de consultanta de promovare noi, cei de la Go-Online, am gandit un proces cat mai complet pt cei ce intra in ecosistemul nostru.

Astfel, odata ce magazinul este realizat, vei avea acces la toti partenerii nostri acreditati incepand de la marketing, SEO, agentii de digital pt social media, marketing afiliat etc. Mai mult vei beneficia de preturi preferentiale din partea acestora daca devii client Go-Online.

In link-ul de mai jos gasesti partenerii nostri:
https://www.blugento.ro/parteneri
poza de profil
Dan
Potoroaca
Interesante preturile, DAR: cat ma costa sa trec la un moment dat pe o solutie custom? Daca magazinul evolueaza de la cateva zec, poate sute de produse la cateva mii de repere, s-ar putea sa fie nevoie de ceva mai elaborat. Incarc la voi chestii (poze, descrieri, etc.) si cum facem cu baza de date, la transfer? Aia la cine ramane?
Sergiu
Băbășan
Salutare Dan,
Mai intai te felicit pentru faptul ca privesti in perspectiva. Folosești Blugento cât timp este cea mai bună soluție pentru tine.

Dacă vrei să migrezi la un magazin personalizat, îți oferim toate datele tale în formatul de export Magento. Aceasta este garanția noastră pentru o soluție optimă pe termen lung!
P.S. Go-Online are pachete pentru magazine cu peste 30.000 de produse!
poza de profil
Andy
Andy
Daca nu am propriile stocuri oferiti si fullfilment pentru externalizare?
Marius
Flore
Buna Andy, solutia GoOnline e o solutie standard la cheie prin cele 3 pachete de pret, insa ea poate fi customizata in functie de nevoi.

Daca inteleg corect intrebarea, ea se refera la posibilitatea de a fi integrata cu platforme externe de stock management (reseller), identificate de tine. Daca da, atunci putem confirma ca in functie de cerinta specifica , ele pot fi dezvoltate, insa intr-o varianta custom.
Sergiu
Băbășan
Buna ziua Andy,
Intrebarea ta nu este foarte exacta. Incerc sa imi dau seama daca ne intrebi de dropshipping sau de e-fullfilment.
Astfel pe partea de e-fullfilment suntem in parteneriat si ne putem integra direct cu cei de la Frisbo. De asemnea, daca ai un alt furnzor pe acest tip de serviciu am putea dezvolta API-urile de integrare (daca nu le are deja pt Magento).
Pe partea de dropshiping, din nou, trebuie sa fedem feed-urile partenerilor tai si sa stabilim astfel protocoalele schimbului de informatii de care ai nevoie. Dar, in esenta, se poate face si aceasta conexiune.

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri