Denisa Crăciun

Fond de investiții pentru startup-uri, lansat de grupul francez Carrefour

Thumbnail

Grupul francez Carrefour a lansat un nou fond de investiții pentru startup-urile din toată lumea, din domeniul comerțului online.

Fondul de investiții Dastore, lansat de Carrefour împreună cu firma de venture capital Daphni, va investi inițial 80 de milioane de euro pentru a prelua participații minoritare la startup-uri cu potențial de creștere din Franța și din întreaga lume, spune grupul francez într-un anunț pe blogul său.

Mai multe informații despre fondul de investiții găsești AICI.

Inițiativa face parte din strategia digitală a Carrefour, care a promis în noiembrie 2021 că până în 2026 vrea să tranforme compania într-una de „retail digital”.

„Va fi înființată o echipă dedicată pentru Dastore, formată din experți atât de la Daphni, cât și de la Carrefour. Pe lângă investiția financiară a Dastore, Carrefour va oferi startup-urilor posibilitatea de a-și accelerare afacerea, suport operațional, precum și acces facil la clienți, piețe internaționale și informații pe care le pot folosi pentru a le ajuta să se dezvolte”, a transmis grupul francez Carrefour.

Fondul de investiții este orientat către zone de business care au legătură cu strategia grupului francez de retail.

Este vorba despre noi afaceri din domeniul eCommerce, date și instrumente digitale pentru operațiuni și servicii financiare din retail, dar și pentru lanțul de aprovizionare.

„Investiția în startup-uri este o oportunitate pentru Carrefour de a-și accelera propria transformare digitală, ajutând în același timp companiile aflate în stadiu incipient să se dezvolte mai rapid. Prin urmare, am optat pentru un model de fond de investiții fără precedent în retail și suntem încântați să începem această aventură alături de investitori experimentați și cunoscuți precum Daphni”, a spus Elodie Perthuisot, Director Executiv E-Commerce, Date și Transformare Digitală, Grupul Carrefour.

De cealaltă parte, Marc Simoncini, partener Daphni, spune că fondul de investiții „Dastore se încadrează perfect într-unul dintre obiectivele strategice ale Daphni, care implică crearea de punți între startup-uri și corporații (în acest caz, în special, cu Carrefour) în zona retailului digital”.

Parallax

Vizualizari
1064
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri