Redacția StartupCafe.ro

Peste 16.000 de clienţi au aplicat online pentru credite BT în decurs de zece zile

Thumbnail

Peste 16.000 de clienţi au aplicat la pentru credite la Banca Transilvania, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a-şi cumpăra locuinţă. BT a derulat în perioada 2 – 12 iunie 2020 o campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly. Banca Transilvania a derulat singura campanie de reduceri şi promoţii din banking de la începutul pandemiei, a menționat BT într-un comunicat transmis StartupCafe.ro.

„Am venit cu reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii BT şi, chiar şi în această perioadă, creditele au avut căutarea cea mai mare. Solicitările pentru împrumuturile pentru locuinţe arată că oamenii au în continuare planuri, visuri pe care - deşi uneori sunt nevoiţi să le amâne puţin -, își doresc să le ducă la bun sfârşit. 

Este rolul nostru, fiind cea mai mare bancă de retail, să dăm tonul în piaţă în noul context şi ne bucurăm să vedem că românii au în continuare planuri şi noi le putem susţine.” - Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Cele mai dorite produse au fost:

Campaniile de shopping bancar online au fost lansate în România de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii pentru actualii şi viitorii clienți ai băncii.

Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lungă zi, Fii golgheter cu STAR, O dată la patru ani şi Good Vibes Only sunt conceptele inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători.

Parallax

Vizualizari
1848
Conţinut
Parerea ta despre articol
1.59
Just for testing :

interaction: 0.75

popularity: 0.91

publishing: 3.11

expertise: 0.07

rating: 1.59

Articole publicate : 866
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri