Claudiu Zamfir
Din cele peste o jumătate de milion de carduri de credit emise de Banca Transilvania, aproximativ 100.000 se regăsesc în aplicațiile BT Pay sau Apple Pay, pentru cumpărături cu telefonul. Cardurile de credit BT înseamnă azi nu doar încă un card în portofel, ci şi experiență personalizată şi self-banking datorită cardurilor digitale.
Clienții BT folosesc tot mai mult cardurile de credit:
Clienții Băncii Transilvania cu carduri de credit înrolate în aplicația BT Pay pot plăti cu telefonul, pot trimite sau primi bani, pot să vadă oricând banii din cont, dar şi punctele de loialitate STAR. Mai mult, din aplicație pot fi administrate foarte uşor cardurile, prin plata obligațiilor lunare pentru creditul pe card, setarea limitelor de tranzacții şi, după caz, blocarea cardului.
„Acordăm atenție deosebită atât beneficiilor, cât şi experienței digiale oferite prin cardurile de credit. Ne uităm întotdeauna şi la componenta de loialitate. De exemplu, cu cardurile STAR, cumpărăturile sunt întotdeauna câştigătoare pentru clienții noştri: fie primesc pe card, sub formă de puncte STAR, un procent din valoarea cumpărăturii făcute la unul dintre cei 12.000 de parteneri din programul STAR, fie pot face shopping în rate fără dobândă, cu rambursarea sumei într-o perioadă de până la 24 de luni. Peste 13 milioane de lei în puncte STAR au primit clienții noştri anul acesta, puncte care pot fi folosite la alte cumpărături”. - declară Oana Ilaş, Director Executiv Dezvoltare şi Management Produse Retail, Banca Transilvania.
Cardurile de credit BT înseamnă azi inclusiv variante digitale pentru cumpărături cu telefonul mobil şi cu alte accesorii de plată (ceas, brățară sau sticker), informații personalizate, self-banking şi comunicare online cu chatbot.
Clienții Băncii Transilvania îşi pot gestiona cardurile non-stop şi gratuit prin aplicațiile BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, BT Pay, BT Visual Help - lansată recent în colaborare cu FinTech-ul internațional CallVU. NEO BT, noua versiune de Internet Banking şi Mobile Banking care integrează inteligența artificială, disponibilă în această perioadă în variantă private beta, va oferi funcționalități revoluționare clienților BT, cum ar fi analiza comportamentului gestionării banilor.
Banca Transilvania are şi un chatbot pentru a ajuta clienții să îşi gestioneze cardurile cât mai bine, Livia de la BT, prin telefon (0264 308 028 sau *8028), Facebook Messenger şi Skype. Robotul a oferit peste 250.000 de răspunsuri/lună în perioada ianuarie – septembrie a.c., online. De asemenea, clienții se pot informa despre carduri prin intermediul platformei de educație financiară Întreb BT, care conține răspunsuri la aproape 1.000 de întrebări despre servicii, produse, operațiuni şi despre cum se procedează în anumite situații, în relație cu banca.