Claudiu Zamfir
Banca Transilvania lansează vineri, 21 iunie 2019, campania Ziua cea mai lungă: peste 15 ore de shopping bancar online, discount la Creditul de nevoi personale – inclusiv pentru refinanțarea creditelor de la alte bănci - şi puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte pentru cei care aplică online.
Campania a fost inspirată de Solstițiul de vară 2019. Ziua de 21 iunie, care, fiind cea mai lungă zi din an, poate fi şi cea mai lungă zi pentru discounturi şi beneficii la produse şi servicii atât pentru clienții BT, cât şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu Banca Transilvania.
Banca Transilvania a lansat până acum 9 campanii de shopping bancar online: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea şi Cea mai lungă zi, toate inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători.
Banca Transilvania este cea mai mare banca din Romania, cu peste 16% cota de piata. BT are peste 3 milioane de clienti, 8.000 de angajati si peste 500 de sedii in 180 de localitati. Ca banca a oamenilor întreprinzători, misiunea Băncii Transilvania este susținerea mediului de afaceri din România, oriunde şi oricand. BT este singurul brand bancar românesc din clasamentul Brand Finance Banking 500, aparut în 2019 şi este cel mai valoros brand bancar românesc în classamentul Brand Finance 2019, 2018 si 2017.
BTCampanie Shopping Bancar Online 21.06.2019 by Claudiu on Scribd