3 instrumente prin care antreprenorii români lucrează cu Banca Transilvania
Claudiu Zamfir

3 instrumente prin care antreprenorii români lucrează cu Banca Transilvania

Thumbnail

Un număr de 250.000 de firme din România lucrează cu Banca Transilvania, o treime dintre firmele înființate în anul 2017 fiind clienții acestei bănci, a informat, miercuri, BT, într-un comunicat remis StartupCafe.ro.

Potrivit  băncii, anual, în cadrul BT sunt procesate tranzacții de aproximativ 100 mld lei şi schimburi valutare de 30 mld lei pentru clienții corporativi, medii şi mari. Aproximativ 15% dintre finanțările acordate firmelor medii şi mari din România au fost analizate şi instrumentate de departamentele BT specializate pe domenii, produs sau structuri de creditare.  

 Pentru start-upuri, microîntreprinderi și firmele mici și mijlocii, Banca Transilvania enumeră 3 niveluri ale suportului pe care îl oferă:

1. BT pentru IMM-uri

3 din 5 IMM-uri din România lucrează cu Banca Transilvania. În anul 2017, BT a lansat pentru clienții IMM facilitatea NELIMITAT în Rețeaua BT: pachetul de cont curent cu operațiuni nelimitate la Banca Transilvania înseamnă zero costuri bancare adiționale pentru tranzacțiile online şi prin instrumente de debit realizate între clienții BT IMM.

Peste 100.000 de clienți beneficiază de abonamentul NELIMITAT, una dintre cele mai apreciate facilități lansate de bancă.
 

2. BT pentru firmele mici

Peste 3.000 de afaceri mici finanțate în 2017: aproximativ 20% dintre acestea au fost lansate datorită BT Mic, oferind clienților băncii intrarea în domeniul antreprenoriatului.

Compania financiară este dedicată finanțării afacerilor mici, care au o cifră de afaceri anuală de până la 1 milion de lei, indiferent forma de organizare.

Volumul total al creditelor acordate prin BT Mic: 165, 7 mil. de lei. 20% dintre companiile susținute au până la un an de activitate. Peste 600 dintre antreprenorii cu care lucrează BT Mic au până în 30 de ani.
 

3. BT Club

Banca Transilvania spune că susține antreprenorii inclusiv prin acces gratuit la educație şi informație specializată, prin BT Club. În acest an, au fost organizate aproape 80 de cursuri şi traininguri gratuite în peste 60 de localități. Cei peste 10.000 de participanți au avut ocazia să învețe despre  start-up-uri, fonduri nerambursabile, managementul vânzărilor, inteligența financiară şi eCommerce.

Vizualizari
150
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings