Denisa Crăciun

Startup-ul românesc SanoPass, achiziționat de MedLife

fondatori-sanopass-2022

Startup-ul românesc SanoPass, care digitalizează serviciile de prevenţie medicală, a fost achiziționat de MedLife, companie de servicii medicale private, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

Startup-ul din zona de healthtech, care oferă servicii medicale, de wellnes și fitness în regim de abonament și individual a fost înregistrat în decembrie 2018 cu sediul central la Târgoviște, județul Dâmbovița.

Firma spune că platforma sa oferă acces în peste 1.200 de clinici private, atât de proximitate, cât şi din reţele mari, şi în peste 200 de săli de fitness din România și Republica Moldova.

„Realitatea ultimilor ani arată clar cât de acută este nevoia de noi modele de pachete de servicii de medicină și prevenție centrate pe nevoile individuale ale pacienților și, în același timp, complementare sistemelor de sănătate publice și private. Achiziția pachetului majoritar din platforma digitală SanoPass marchează astfel încă un pas important pentru MedLife în direcția strategică de a deveni un furnizor integrat de abonamente de asistență medicală preventivă, mișcare și nutriție, în completarea serviciilor de diagnostic și tratament pe care le oferim deja în cea mai mare rețea de unități medicale la nivel național. Convingerea noastră este că, odată cu integrarea acestui model la nivel național, vom putea contribui la o îmbunătățire importantă a calității vieții pacienților din România”, a spus Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

După finalizarea tranzacției, startup-ul va rămâne un business independent, iar echipa de management se va păstra în aceeași formulă. Fondatorii Andrei Vasile și Delia Iliașa urmează să își continue activitatea și planurile de dezvoltare în cadrul SanoPass.

Pentru următoarea perioadă, startup-ul vrea să își extindă echipa și portofoliul de clienți.

Compania are atât abonați individuali, cât și clienți persoane juridice, preponderent IMM-uri care au între 10 și 250 de angajați.

„Am avut, încă de la începuturile SanoPass, viziunea integrării sistemului medical privat cu cel de wellness cu scopul deschiderii către consumatorii finali a demitizării și a facilitării accesului la ambele categorii de servicii. În plus, lucrăm activ la integrarea celui de-al treilea pilon al unui stil de viață sănătos, nutriția, și credem că această nouă etapă care începe acum, odată cu intrarea în acționariat a grupului MedLife, va fi marcată de creșterea încrederii pieței în potențialul companiilor noi, al startup-urilor de tehnologie, așa cum suntem noi”, spune Delia Iliasa, Co-Fondator și Managing Partner SanoPass.

„Ambițiile noastre legate de expansiunea internațională rămân și avem în vedere extinderea, în timp, la nivel european. Partea de med-tech este pilonul de bază al SanoPass, și vom continua în mod constant să inovăm, să fim prezenți în comunitatea de startup-uri tehnologice, dar și să ajutăm să integrăm cele mai noi idei și tehnologii în beneficiul pacientului și al stării sale de bine”, spune Andrei Vasile, Fondator și Managing Partner SanoPass.

MedLife a anunțat în urmă cu 5 luni intrarea pe un nou segment de business, cel al serviciilor de wellness, care completează serviciile medicale de diagnostic și tratament oferite la nivel național, prin achiziția sălilor de fitness Sweat Concept.

Tranzacția s-a încheiat săptămâna trecută, planurile de creștere în această direcție fiind în plină dezvoltare.

Parallax

Vizualizari
721
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri