Denisa Crăciun

MedLife intră pe segmentul de wellness și face o nouă achiziție

Thumbnail

MedLife, companie de servicii medicale private din România, achiziționează pachetul majoritar din acțiunile unei rețele de săli de fitness și intră, astfel, pe un nou segment de business - wellness - conform unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.

MedLife achiziționează pachetul majoritar din acțiunile rețelei Sweat Concept, care reprezintă un concept de săli de fitness din România ce integrează soluții complete pentru obiectivele utilizatorului: scădere în greutate, relaxare, tonifiere musculară sau pregătirea pentru o competiție sportivă.

În acest moment, rețeaua cuprinde 4 locații în București dotate cu echipamente și tehnologii premium.

Totodată, fiecare unitate este dotată cu console inteligente care permit contorizarea si afisarea repetărilor, timpul de activitate și timpul de odihnă pentru o experiență de antrenament completă.

Printre alte dispozitive mai sunt: o aplicație care permite utilizatorului să își monitorizeze parcursul activității sale de antrenament, indiferent de locația aleasă sau programele pe care le-a urmat sau o aplicație care îți dă feedback în timp real în timpul antrenamentelor cu ajutorul centurii cu același nume care se poate achiziționa de la recepție.

Adițional aparaturii și dispozitivelor performante, sălile Sweat sunt amenajate cu zone de relaxare, saune bio, zonă de training funcțional sau terase spațioase unde sunt susținute programe de antrenament în aer liber.

„Noul context ne-a făcut să simțim o nevoie mai profundă de a avea grijă de noi și de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoțională. Iar acest lucru a accelerat procesul de decizie pentru a intra pe un nou segment de business.

Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness.

Este un mindset global care merge mână în mână cu stilul de viață al fiecăruia dintre noi. Asadar, pornim la drum cu o nouă direcție strategică ce vine în completarea serviciilor de diagnostic si tratament pe care le oferim deja în cea mai mare rețea de unități medicale la nivel național.

Avem ca obiectiv să devenim un furnizor integrat de abonamente, prin acces facil la asistență medicală preventivă, mișcare și nutriție.

Credem cu tărie că odată cu integrarea acestui model la nivel național, vom putea contribui, în timp, la o îmbunătățire importantă a calității vieții pacienților din România.

În plus, suntem convinși că mai devreme sau mai târziu aceste abonamente și servicii vor deveni deductibile deoarece vor degreva masiv cheltuielile sistemului public de sănătate”, a spus Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

Ca urmare a finalizării acestei tranzacții, echipa actuală de management își va păstra integral atribuțiile, fiind responsabilă de strategia de dezvoltare și extindere a rețelei de săli de fitness.

„Ne bucură parteneriatul cu MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, alături de care împărtășim valori comune precum grija pentru sănătate și promovarea unui stil de viață sănătos. În perioada următoare, obiectivul este să extindem rețeaua Sweat Concept la nivel național și avem convingerea că MedLife este partenerul de care avem nevoie pentru a atinge acest deziderat și a ne depăși limitele”, a menționat Laurențiu Matei, CEO & fondator Sweat Concept. 

Odată cu finalizarea acestei achiziții pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un număr de 45 de tranzacții, fiind operatorul cu unul dintre cele mai mari portofolii de achiziții în zona medicală din România. Compania va continua să investească masiv în creșterea rețelei din România, având în derulare și alte tranzacții.

Parallax

Vizualizari
521
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri