Raluca Abrihan

Spotify, venituri peste aşteptări după creşterea numărului de abonaţi

Thumbnail

Startup-ul care deţine serviciul de muzică prin streaming Spotify, care a depăşit serviciul Apple Music, a înregistrat venituri peste estimările specialiştilor, la finele celui de al treilea trimestru din acest an, majorare datorată în special creşterii numărului de abonaţi premium.

Spotify avea la finele lunii septembrie 113 milioane de abonaţi premium, cu 26 de milioane mai mulţi faţa de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Totuşi, numărul de abonaţi ai Spotify se află sub cel înregistrat de Netflix, serviciu filme prin streaming, care are 158 de milioane de abonaţi.

În acest trimiestru compania estimează un număr total de utilizatori (subscriberi, inclusiv cei care folosesc serviciul fără plată) să fie între 255 milioane şi 270 milioane.

Venitul net atribuibil acţionarilor a fost de 241 milioane de euro, adică 36 de cenţi pe acţiune, faţă de 43 de milioane de euro, sau 23 de cenţi pe acţiune, faţă de aceeaşi perioada a anului trecut. Analiştii estimau o scădere de 29 de cenţi pe acţiune.

Veniturile companiei au crescut cu 28%, la 1,73 miliarde de euro în cel de al treilea trimestru încheiat al 30 septembrie. Analiştii estimau un venit de 1,73 miliarde de euro.

Cheltuielile operaţionale ale Spotify au crescut cu 11% la 387 milioane de euro, în perioada mai sus menţionată, faţă de anul trecut. 22% din acestea cheltuieli sunt reprezentate de investiţiile în marketing.

Spotify a fost lansat şi în România anul trecut, în luna martie.

Parallax

Vizualizari
1943
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri