Adi Iacob
Un studiu realizat de firma Mblm arată că YouTube este în prezent cel mai de încredere brand pentru mileniali. Platforma video deținută de Google a urcat în topul anual, trecând de pe locul trei în 2018 pe primul loc, în fața Apple și Netflix, în clasamentul final din 2019.
După ce a fost pe locul 10 în 2017, studiul constată că abilitatea YouTube de a satisface nevoile milenialilor este un motiv principal pentru locul ocupat în clasament în acest an, scrie DigitalTrends. Acest lucru include lansarea de noi servicii precum YouTube Music și noi modalități de formare a conexiunilor cu utilizatorii precum funcția "Stories" – videoclipuri scurte realizate de producătorii de conținut cu peste 10.000 de abonați care se șterg automat după 7 zile.
“Milenialii”, termen care a plecat din Statele Unite, sunt persoanele între 18 și 35 de ani, cunoscuți și sub numele de Generația Y.
Compania Mblm a examinat răspunsurile de la 6.200 de consumatori și 56.000 de evaluări ale brandurilor din 15 industrii din Statele Unite, Mexic și Emiratele Arabe Unite.
YouTube a adăugat multe servicii noi pe parcursul ultimilor ani. Un prim exemplu include YouTube Live, care este o modalitate simplă pentru de a transmite conținut video live - serviciu apreciat de gameri, iubitorii de muzică sau sport.
Alte caracteristici noi includ YouTube Stories, o funcție destinată creatorilor de conținut populari care au mai mult de 10.000 de abonați.
"Brandul (YouTube) a demonstrat abilitatea de a atrage o audiență diversă prin conținutul său extins. De asemenea, își continuă extinderea serviciilor, inclusiv lansarea YouTube Music în 2018. Milenialii, în special, se leagă puternic de industria media și de divertisment, iar YouTube face o treabă bună pentru a construi un brand care să satisfacă dorințele și nevoile acestui public", a spus Mario Natarelli, partener Mblm.
În timp ce Apple și Netflix ocupă a doua și a treia poziție în topul pe 2019, și alte companii populare se află printre primele 10 locuri. Printre acestea se numără:
Potrivit datelor studiului, bărbații milenari au ales în special mărcile Xbox, PlayStation și Spotify ca fiind primele trei branduri de încredere în top. Femeile, între timp, au ales Target, Amazon și Disney drept primele trei branduri de încredere.
YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare după Google. Tocmai de aceea și statisticile arată că una dintre cele mai populare activități de pe internet o reprezintă chiar consumul de conținut video. Aproximativ 60% dintre utilizatorii platformei YouTube folosesc acest tip de conținut pentru a-i ajuta pe aceștia în decizia de cumpărare (conform ThinkwithGoogle).
Argumente pentru care orice afacere ar trebui să genereze conținut video și să aibă un canal de YouTube:
Citește și Ce avantaje oferă conținutul video unui business. De ce e bine să fii cu afacerea și pe Youtube