Adi Iacob

LEGO ironizează Tesla și prezintă propriul model de Cybertruck „care nu poate fi spart”

Thumbnail

Filiala australiană a producătorului de jucării LEGO a ironizat noul model de mașină lansat recent de Tesla ― Cybertruck ― prezentând propriului concept „care nu poate fi spart”.

Tesla a avut parte de un incident neprevăzut la lansarea vehiculului Cybertruck. Geamurile acestuia s-au spart, incident care a dus inclusiv la scăderea prețului acțiunilor companiei, scrie CNN, citat de Mediafax. 

LEGO Australia a profitat de moment pentru a propune prorpiul model de camionetă „high-tech”. Este vorba despre o piesă LEGO cu roți. Acest vehicul „garantat nu poate fi spart”, a scris compania pe Facebook.

„Oricine a călcat pe o piesă lego știe că aceasta este foarte rezistentă”, a răspuns un fan la postarea companiei.

În ciuda incidentului de la lansare, Tesla a primit peste 250.000 de precomenzi pentru Cybertruck.

Vehiculul va avea un preţ de pornire de 39.900 de dolari şi o autonomie maximă de 400 de kilometri. Varianta mai scumpă, de 69.900 de dolari, va avea o autonomie de peste 800 de kilometri, potrivit Tesla.

Acest tip de marketing se numește hijack marketing și se referă la momentul în care o companie profită de un lucru/eveniment deja existent pentru a crește popularitatea brandului său. 

Nu este prima dată când LEGO profită de popularitatea unui produs nou lansat. La începutul acestui an, când companiile producătoare de smartphone-uri se întreceau în lansări de telefoane pliabile, producătorul de jucării a postat pe Twitter o imagine în care dezvăluia "Lego Fold" ‒ care este de fapt setul de cărți pop-up al companiei, prezentat în stilul campaniei de marketing a Samsung.

Parallax

Vizualizari
5157
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri