LEGO ironizează Tesla și prezintă propriul model de Cybertruck „care nu poate fi spart”
Adi Iacob

LEGO ironizează Tesla și prezintă propriul model de Cybertruck „care nu poate fi spart”

Thumbnail

Filiala australiană a producătorului de jucării LEGO a ironizat noul model de mașină lansat recent de Tesla ― Cybertruck ― prezentând propriului concept „care nu poate fi spart”.

Tesla a avut parte de un incident neprevăzut la lansarea vehiculului Cybertruck. Geamurile acestuia s-au spart, incident care a dus inclusiv la scăderea prețului acțiunilor companiei, scrie CNN, citat de Mediafax. 

LEGO Australia a profitat de moment pentru a propune prorpiul model de camionetă „high-tech”. Este vorba despre o piesă LEGO cu roți. Acest vehicul „garantat nu poate fi spart”, a scris compania pe Facebook.

„Oricine a călcat pe o piesă lego știe că aceasta este foarte rezistentă”, a răspuns un fan la postarea companiei.

În ciuda incidentului de la lansare, Tesla a primit peste 250.000 de precomenzi pentru Cybertruck.

Vehiculul va avea un preţ de pornire de 39.900 de dolari şi o autonomie maximă de 400 de kilometri. Varianta mai scumpă, de 69.900 de dolari, va avea o autonomie de peste 800 de kilometri, potrivit Tesla.

Acest tip de marketing se numește hijack marketing și se referă la momentul în care o companie profită de un lucru/eveniment deja existent pentru a crește popularitatea brandului său. 

Nu este prima dată când LEGO profită de popularitatea unui produs nou lansat. La începutul acestui an, când companiile producătoare de smartphone-uri se întreceau în lansări de telefoane pliabile, producătorul de jucării a postat pe Twitter o imagine în care dezvăluia "Lego Fold" ‒ care este de fapt setul de cărți pop-up al companiei, prezentat în stilul campaniei de marketing a Samsung.

Vizualizari
4956
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings