Platforma românească de comenzi şi livrare de mâncare hipMenu devine foodpanda
Raluca Abrihan

Platforma românească de comenzi şi livrare de mâncare hipMenu devine foodpanda

Thumbnail

Platforma românească de comenzi online şi de livrare mâncare hipMenu, cumpărată anul trecut de grupul german Delivery Hero, va fi integrată în platforma de comenzi foodpanda, deţinută de acelaşi grup.

Trecerea se va face de la 1 decembrie.

Grupul german Delivery Hero SE, unul dintre cei mai mari agregatori de comenzi și livrări de mâncare la nivel global, prezent pe piața românească prin operațiunile foodpanda, a anunțat achiziția integrală a hipMenu în august 2018.

De la începutul lunii decembrie, clienții care accesează platforma hipMenu vor fi redirecționați automat spre interfața foodpanda. Aplicatia de mobil nu va mai fi disponibilă pe App Store și Google Play, iar celor care au aplicația descarcată li se va afișa un ecran care îi va direcționa către aplicația foodpanda. Procesul de integrare este aproape finalizat, cele două platforme își unesc astfel întregul serviciu de livrare, au anunţat reprezentanţii companiei.

foodpanda va fi astfel disponibil în București, Cluj, Brașov, Pitești, Craiova, Ploiești, Baia Mare, Brăila, Târgu-Mureș.

Platforma hipMenu a fost lansată în anul 2013, la Cluj-Napoca, de către Dan Klausmeier și Ciprian Costa, CTO & co-fondator, cel care a avut ideea, a dezvoltat conceptul și a realizat implementarea produsului pe piața românească.

Tot anul trecut, firma din Bulgaria care oferă servicii de livrare mâncare BGMentu, care în urmă cu câţiva ani prelua aplicaţia românescă Oliviera, a fost cumpărată de olandezii de la Takeaway.com cu 10,5 milioane de dolari.

Oliviera este o aplicaţie dezvoltată de Ascend Netsolutions, compania IT românească ce a creat şi alte aplicaţii precum Star Taxi, Bringo sau eChioşc.

Citește și Firma care operează brandul românesc Oliviera a fost cumpărată cu 10,5 milioane euro

De asemenea, startup-ul caserola.ro, o platforma online pentru livrări de mâncare, a obținut la începutul anului 2018 o investiție de 250.000 euro de la firma românească de IT Evozon Systems și de la un grup de investitori de tip angel.

Citește și Investiţie de 250.000 euro într-o platformă online românească de livrat mâncare

 

Vizualizari
1177
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

Cookie Settings