Adi Iacob

Brandurile sportive încep să sponsorizeze gameri: Primul jucător profesionist care semnează cu Adidas

Thumbnail

Când vine vorba de branduri sportive, este logic ca ofertele de sponsorizare să fie semnate cu sportivi care ar putea utiliza produsele. Cu toate acestea, definiția cuvântului sportiv începe să se schimbe în această privință, iar gamerii profesioniști sunt incluși în aceeași categorie.

Cel mai popular gamer de pe platforma de streaming video Twitch (care s-a mutat recent pe platforma rivală a Microsoft - Mixer) ― Tyler Blevins, cunoscut pe internet ca Ninja ― este primul gamer care semnează cu Adidas, scrie The Verge.

Înainte să-și mute canalul de pe Twitch pe Mixer, Ninja a adunat peste 14 milioane de abonați pe platforma de streaming video și are încă 22 de milioane de followeri pe YouTube.

Reprezentanții Adidas au spus într-un inverviu acordat celor de la Engadget că acordul cu Ninja este modul în care compania își arată angajamentul și susținerea culturii gamerilor și „susține creatorii care excelează în domeniul lor”.

Ascensiunea lui Ninja este legată de popularitatea jocului "Fortnite: Battle Royale" ― un joc gratuit cu peste 200 de milioane de jucători din întreaga lume, iar Ninja este considerat de mulți ca fiind cel mai bun gamer de pe planetă și, cu siguranță, cel mai vizibil.

Apărută în 2011 și cumpărată de Amazon în 2014 pentru 970 de milioane de dolari, platforma Twitch este un fel de televiziune online, unde se transmit diferite campionate de jocuri video: Fornite, DOTA 2, LOL, Counterstrike, Warcraft, etc. 

Cu milioane de spectatori care îl urmăresc zilnic, Ninja are o audiență care a atras atenția agenților de publicitate. Tânărul a semnat în trecut parteneriate cu o varietate de companii - inclusiv Samsung, Red Bull, Uber Eats și NZXT. 

De asemenea, brandul gamerului a fost ajutat și de aparițiile sale la emisiuni populare precum "The Tonight Show with Jimmy Fallon", "The Ellen DeGeneres Show" și "E: 60" de pe ESPN. El a devenit primul gamer profesionist care a apărut coperta revistei "ESPN the Magazine", în octombrie 2018.
 

Brandurile sportive care sponsorizează gameri este un fenomen relativ nou. Nike a semnat un acord la începutul acestui an pentru a face tricouri pentru League of Legends Pro League din China, care urmează să debuteze la Campionatul Mondial de League of Legends din octombrie. 

Și brandurile Champion și K-Swiss au semnat acorduri similare cu echipe de gameri și gameri individuali.

Parallax

Vizualizari
1042
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri