Denisa Crăciun

Un startup care conectează brandurile cu industria esports, cofondat de un român, obține o finanțare de 2 milioane dolari

Thumbnail

Un startup care a dezvoltat o platformă dedicată industriei de gaming și esports, co-fondat de un român, obține o finanțare de 2 milioane de dolari, într-o rundă de investiții condusă de LAUNCHub Ventures.

Aggero, startup fondat în 2018, cu sediul la Londra, a creat o platformă care conectează brandurile și agențiile cu practicanții de jocuri electronice, potrivit Tech.eu.

Compania oferă mecanisme de analiză și monetizare a stream-urilor video din zona de gaming.

Cu noua finanțare, startup-ul fondat de românul Cristian Manea şi Roger Lopez, vrea să își dezvolte în continuare tehnologia și să realizeze proiecte de cercetare și dezvoltare care includ inteligența artificială, instrumente de monetizare pentru creatori și metavers, scrie uktech.

La runda de finanțare de 2 milioane de dolari au mai participat și GapMinder, SCM Advisors, Klaas Kersting și Phil Mohr. Noii investitori se alătură bValue, Founders Factory, Engine Media, precum și investitorilor existenți printre care se numără și Mălin Ștefănescu, Dan Ghiță și Octavian Pătrășcu.

Cu finanțarea de 2 milioane de dolari pe care a obținut-o, startup-ul ajunge la investiții totale în valoare de 3,3 milioane de dolari.

„Brandurile și indivizii au devenit creatori de conținut într-un ecosistem care îmbină fanii, divertismentul, publicitatea și monetizarea”, spune Cristian Manea, CEO și co-fondator Aggero.

El a mai explicat că prin unificarea parteneriatelor, sistemelor de monetizare și a măsurătorilor, compania vrea să inițieze un drum spre aplicații cu focus pe Metavers, iar „Aggero va fi o platformă strategică pentru zona de marketing în Web3”.

Cristian Manea a absolvit Academia de Studii Economice din București (ASE) în 2016, conform profilului său de LinkedIn. Tot în 2016 a început să lucreze ca manager la Bolt, unde a rămas până în 2017, când a ocupat funcția de manager de produs – esports la Hattrick Sports Group Limited.

Timp de aproape 5 ani, din 2017 până în prezent, a investit în mai multe startup-uri, iar din 2018 este CEO și co-fondator Aggero.

Și alți români au dezvoltat aplicații asemănătoare cu Aggero, orientate către creatorii de conținut online. Astfel de afaceri atrag finanțări mari de la grupurile de investitori și au în plan extinderea la scară globală.

Spre exemplu FameUP, o aplicație fondată de antreprenorul ieșean Ionuț Pătrășcoiu, care conectează vedetele locale de rețele sociale cu diverse brand-uri, pentru a colabora.

Sau MOCAPP, un startup fondat de Florin Grozea, care a creat o platformă ce automatizează relația dintre influenceri și branduri, oferind firmelor partea de research, automatizare a contractelor și a plăților, raportare, analiză de performanță și statistici.

Și Product Lead este o platformă de marketing pe rețelele sociale, utilizată de influențatori și firme și dezvoltată de compania românească Techinfluence. Platforma oferă un flux intelligent, optimizat și conectat, ce ajută echipele de marketing să facă față mai multor activități la un cost mic, economisind timp.

Parallax

Vizualizari
1215
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 


  Ultimele știri