Claudiu Zamfir
Startup-ul româneasc Product Lead, care a dezvoltat o platformă de marketing pe rețelele sociale folosită de infuenceri și firme, a obținut o nouă finanțare de venture capital, de 600.000 de euro, de la 3 fonduri de investiții.
Investiția este condusă de Sparking Capital (România), cu participarea Eleven VC (Bulgaria) și Founders Bridge (Suedia). Sparking mai finanțase anterior startup-ul românesc.
Product Lead este o platformă de tip Creative-as-a-Service, dezvoltată de compania românească Techinfluence, sub conducerea lui Mihai Bocai (Fondator și CEO), Alexander Stoica- Marcu (CXO), Marius Ciubotariu (CTO) și Sorin Amzu (CMO) .
Platforma spune că oferă un flux inteligent, optimizat și conectat, ce ajută echipele de marketing să facă față mai multor activități la un cost mai mic și într-o perioadă mai scurtă de timp.
Startup-ul constrănțean facilitează accesul firmelor la crearea de conținut de marketing pe rețelele sociale și oferă analiză a datelor sociale, automatizare și integrări.
De asemenea, platforma dă influencerilor posibilitatea să-și monetizeze conținutul din social media prin affiliate marketing, automat. Astfel, influențatorii sau liderii de opinie au acces la brandurile cu care Product Lead colaborează.
Investiția a fost anunțată de bpv Grigorescu Stefanica, un birou de avocați care a asistat Product Lead în procedura de obținere a finanțării.