Denisa Crăciun
Antreprenorul Marius Dosinescu, fondatorul magazinului online FlorideLux, cumpărat în 2023 de lanțul de florării Magnolia, lansează un marketplace online pentru publisheri și advertiseri.
Antreprenorul lansează Adverlink.net, serviciu ce se adresează publisherilor și advertiserilor din Uniunea Europeană, din Marea Britanie, dar și din America de Nord (SUA și Canada), conform unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.
Amintim că în 2023, Dosinescu, cunoscut pentru florăria online FlorideLux fondată în 2004, a lansat Aysa.ai. Este vorba despre un software care ajuta magazinele online să ajungă pe prima pagină în Google după căutarile specifice fiecarei industrii. Startup-ul a atras în 2024 o investiție de 150.000 EUR de la compania IT Innovator Spark.
Aysa.ai se află în faza de teste. „Primele rezultate sunt promițătoare, platforma generând o cifră de afaceri de 120.000 de euro în primele 6 luni din 2024, provenind de la clienți recurenti. Până acum, 28 de clienți (90% dintre aceștia fiind din România) au contribuit la acest rezultat, iar perspectiva de extindere în regiune este pozitivă”, se mai arată în comunicatul transmis miercuri.
Noul serviciu, Adverlink.net, funcționează independent, dar este integrat în Aysa.ai.
Adverlink.net răspunde unor nevoi ale experților SEO, „care vor să puncteze în zona de link building (backlinks), dar care se lovesc de diverse obstacole provenite din statutul curent al pieței: calitate slabă a articolelor în care integrează link-uri, timpi mari de publicare sau procesul greoi de management al linkurilor cumparate, dar si lipsa totala de automatizare. Adverlink.net a fost creat pentru a oferi o soluție la aceste probleme, facilitând integrarea directă și eficientă cu platformele clienților, în special cu WordPress”, conform comunicatului.
„Am decis dezvoltarea Adverlink.net pentru că ne-am dorit să automatizăm complet procesul SEO prin Aysa.ai. Astfel, răspundem atât nevoilor profesioniștilor SEO, cât și celor pe care le au publisherii și advertiserii. Cei dintâi au garanția unei noi surse de venit pentru site-ul pe care îl gestionează, iar cei din urmă beneficiază de linkuri de calitate și de încredere pentru proiectele pe care le dezvoltă”, a declarat Marius Dosinescu, fondator Adverlink.net.
Factorul diferențiator pentru Adverlink.net este serviciul de tip Links as a Service – LaaS, ce permite advertiserilor să plătească pentru linkuri speciale pe site-urile publisherilor, sub formă de abonament lunar. Advertiserii pot alege exact ce linkuri vor și pe ce site-uri, având posibilitatea să facă comenzi multiple pentru a simplifica procesul.
Prețurile propuse variază în funcție de Autoritatea Domeniului (Domain Authority) fiecărui site înregistrat în platformă.
„Cu cât Autoritatea Domeniului este mai mare, cu atât prețul dar și valoarea unui link pe un astfel de site cresc”, susține fondatorul marketplace-ului.
„Am primit feedback de la mai mulți advertiseri și experți SEO care au cumpărat link-uri prin platforma noastră și care au înregistrat deja creșteri ale autorității propriilor domenii, dar și poziții mai bune în clasamentele SEO”, a mai completat Marius Dosinescu.