Redactia StartupCafe.ro
Beneficiarii Măsurii 2 din cadrul schemei de ajutoare de stat COVID-19 de până la 150.000 de euro fiecare, prin Ordonanța de urgență 130/2020, mai au de efectuat o procedură: până pe 27 ianuarie 2023 trebuie să depună un „raport final”, potrivit unei instrucțiuni emise de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).
Chiar dacă antreprenorii și-au terminat proiectele de mult și și-au depus și rapoartele de progres, trebuie să transmită și acest „raport final”, conform Instrucțiunii nr 60/2023, emise de Autoritatea de Management a Programului Operațional Competitivitate (AM POC) din cadrul MIPE, pe data de 17 ianuarie 2023.
„Beneficiarul de grant de capital de lucru va completa un raport final detaliat privind utilizarea fondurilor primite în cadrul Măsurii 2, utilizând formatul specificat în Anexa la prezenta instrucțiune” - prevede documentul publicat de MIPE.
Raportul detaliat va fi însoțit de:
Agențiile IMM din subordinea Ministerului Antreprenoriatului și Turismului (MAT) trebuie să asigure fiecărui beneficiar posibilitatea de a depune raportul final și documentele aferente prin modulul „Comunicare”, în portalul de granturi IMM până pe 27 ianuarie 2023.
Eu nu imi amintesc sa fi existat in procedura sau in contractul de finantare aceste formulare.
Si care este rolul lor? Dupa ce am comptetat factura cu factura si linie cu linie platile facute, impreuna cu Op urile, acum o iau de la zero?